Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

O mnie

Moje zdjęcie
Poland
Mamusia wspaniałej córci, wdowa po najukochańszym mężu, kobieta o bardzo wrażliwym sercu [co wcale nie jest zaletą ] :(

TRANSLATE



Archiwum bloga ▼

Najczęściej wyświetlane

środa, 31 grudnia 2014

Życzenia Noworoczne ( trochę inaczej )

        Życzenia Noworoczne ( trochę inaczej )
Siostra mnie zawsze poucza,
że za dużo mi się w wierszach rymuje.
Więc dziś specjalnie dla niej,
czegoś innego spróbuję.

Piszę Wam wiersz,
długi z życzeniami.
Noworoczne to życzenia,
bo już odjechał Mikołaj saniami.

Każdemu zatem życzę,
by się marzenia spełniały
I aby One zawsze
naprawdę szczęście dawały.

Zdrowia i uśmiechu
na każdej twarzy,
lecz pamiętać trzeba,
że tym tylko Bóg obdarzy.

Nieustającej wiary
w każdym serduszku.                     
Pociechy nawet
w chleba okruszku.

Dostrzeżenia tego
co warte jest wszystkiego
Miłości, wierności,
przyjaciela prawdziwego.

A w duszy pogody
nigdy żadnego zmroku
Wszystkiego co najlepsze
w NOWYM ROKU!

I tak Tobie siostro
też ten wiersz dedykuję.
Życząc tego wszystkiego
co serce dyktuje.

Dla Ciebie zaś takie
moje przesłanie,
Niech każdy w swoim
 stylu zostanie :)

Bo każdy styl  jest fajny
i coś fajnego zawiera
Jeden łzy wyciska,
A drugi ociera.

Kocham moją siostrę
Co też jest wieszczem                                    
Kończę już ten wiersz
Bo się za dużo "pieszczem"  :D



Buźka dla wszystkich ... serio ....absolutnie dla wszystkich .
Życzliwych i nieżyczliwych.... niech Wam Bóg błogosławi i łaskami obsypuje na każdym kroku !!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Z przyjemnością zapoznam się z Twoją opinią na każdy temat, choć nie obiecuję Ci, że z nią się zgodzę :) Pozdrawiam