Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

O mnie

Moje zdjęcie
Poland
Mamusia wspaniałej córci, wdowa po najukochańszym mężu, kobieta o bardzo wrażliwym sercu [co wcale nie jest zaletą ] :(

TRANSLATE



Archiwum bloga ▼

Najczęściej wyświetlane

piątek, 26 grudnia 2014

Wiersz- przyjaciel

           Wiersz- przyjaciel
Lubię te moje skromne pisanie,
Te moje życia na kartkę przelanie.
Te kartki są jak przyjaciel co wysłucha,
A potem taka ulga dla ducha.
Bo przecież wszystko się "powiedziało"
To co głęboko w sercu siedziało.
Bo ludzie i przyjaciele opuszczają,
A moje kartki mnie nie zdradzają.
Im powierzam swoje tajemnice
Bo między kartką i człowiekiem widzę różnice.
A to co na sercu zalega,
W myślach rymami do mnie przybiega.
Przelewam w wiersz ... miłość, żale i złości,
Dziękuję Boże za dar, co sprawia mi tyle radości.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Z przyjemnością zapoznam się z Twoją opinią na każdy temat, choć nie obiecuję Ci, że z nią się zgodzę :) Pozdrawiam