Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

O mnie

Moje zdjęcie
Poland
Mamusia wspaniałej córci, wdowa po najukochańszym mężu, kobieta o bardzo wrażliwym sercu [co wcale nie jest zaletą ] :(

TRANSLATE



Archiwum bloga ▼

Najczęściej wyświetlane

poniedziałek, 29 grudnia 2014

Może jednak warto...

    Może jednak warto...
Moją pasją jest pisanie,
Wierszy różnych rymami składanie.
Do tych wierszy podchodzę czule,
A jak są odbierane nie obchodzi mnie w ogóle.
Cieszę się, że coś tu po mnie zostanie,
Kiedy przyjdzie z ziemią rozstanie.
Może ktoś je kiedyś odkopie przy drzewie,
Tego dziś nikt jeszcze nie wie.
I choć na popularności mi nie zależy,
Bo najważniejsze co na sercu leży,
To miło będzie spojrzeć zza chmury,
Jak ktoś mój wiersz unosi do góry,
Czyta i nagle mu sił do życia przybywa,
Oj byłabym wtedy taka szczęśliwa.
Więc piszę, bo któż to wie,
Kiedy i komu wiersz przyda się.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Z przyjemnością zapoznam się z Twoją opinią na każdy temat, choć nie obiecuję Ci, że z nią się zgodzę :) Pozdrawiam