Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

O mnie

Moje zdjęcie
Poland
Mamusia wspaniałej córci, wdowa po najukochańszym mężu, kobieta o bardzo wrażliwym sercu [co wcale nie jest zaletą ] :(

TRANSLATE



Archiwum bloga ▼

Najczęściej wyświetlane

piątek, 26 grudnia 2014

Zawołaj Go

              

              Zawołaj Go

Nie pozwól by bez Boga minęły Twoje lata,
bo to On jest sensem tego wszechświata.
Nie bój się rzucić Mu wyzwania,
bo On pragnie Twojego kochania.
Usiądź w ciszy i skupieniu,
serce Twe niech się odda Jego natchnieniu.
Powiedz do Niego : Jeśli jesteś Boże,
niech Twoja dłoń wyjść mi pomoże,
Prowadź mnie, wyrwij z tej ciemnej nocy,
nie mam w nikim innym pomocy.
Bez Ciebie życie jest tylko bólem,
tylko Ty jesteś moim Królem,
I choć mu wyznasz miłość w ciszy,
On Twoje słowa wyraźnie usłyszy.
Nie przyjdzie do Ciebie spektakularnie,
ale serce Twe powoli ogarnie.
Oświetli, przebaczy, wskaże , pomoże,
Ty tylko zawołaj : Przyjdź do mnie Boże!
I czekaj cierpliwie,otwórz serce swoje,
a On oświetli całe życie Twoje.
Może swe błędy nagle zrozumiesz,
te których teraz dostrzec nie umiesz.
Może tę najprawdziwszą prawdę zobaczysz,
może nagle komuś przebaczysz.
Może dzień po dniu zacznie zmieniać się Twój los,
może z miłością zabrzmi Twego wroga głos.
A w życiu Twym już nigdy mroku nie będzie,
bo sam Bóg będzie w nim wszędzie.
Zmieni się życie i Ty się zmienisz,
każdy dzień swój nagle docenisz.
Zobaczysz życie z innej perspektywy,
zobaczysz- jaki będziesz szczęśliwy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Z przyjemnością zapoznam się z Twoją opinią na każdy temat, choć nie obiecuję Ci, że z nią się zgodzę :) Pozdrawiam