Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

O mnie

Moje zdjęcie
Poland
Mamusia wspaniałej córci, wdowa po najukochańszym mężu, kobieta o bardzo wrażliwym sercu [co wcale nie jest zaletą ] :(

TRANSLATE



Archiwum bloga ▼

Najczęściej wyświetlane

sobota, 27 grudnia 2014

Dziwna ja

        Dziwna ja
I nie chcę być inna,
Zgorzkniała i zimna.
Nie chcę być modna,
Do Ciebie podobna.
Nie chcę być na topie,
Odwracać się, gdy ktoś kogoś kopie.
Kocham to co w sercu mam
I wiem, że z tym w życiu radę dam.
Odwróć się, śmiej się w głos,
Każdy ma własny styl i los.
I nie ważne kto porzuci,
Nie ważne kto się odwróci.
Dobrze mi z tym kim jestem ,
Z tą wrażliwością i dobrym gestem.
Każdy z nas błędy popełnia,
Ale każdego też dobro przepełnia.
Wystarczy je znaleźć i nim żyć,
Wystarczy dobrym człowiekiem być.
Wystarczy zrozumieć swoje błędy
Spytać : " Boże - do Ciebie którędy? "
I nie wchodzić już do tej rzeki,
By tych samych błędów nie popełniać wieki.
Dziękuję Boże, że mnie kochać nauczyłeś,
Dziękuję, że gdzieś zawsze obok byłeś.
Dziękuję, że powoli me oczy otwierałeś,
Że mi błędy wybaczałeś.
Dziś już nie wyobrażam sobie życia bez Ciebie,
Tak jestem dziwna - chcę być w Niebie!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Z przyjemnością zapoznam się z Twoją opinią na każdy temat, choć nie obiecuję Ci, że z nią się zgodzę :) Pozdrawiam