Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

O mnie

Moje zdjęcie
Poland
Mamusia wspaniałej córci, wdowa po najukochańszym mężu, kobieta o bardzo wrażliwym sercu [co wcale nie jest zaletą ] :(

TRANSLATE



Archiwum bloga ▼

Najczęściej wyświetlane

piątek, 26 grudnia 2014

Dla mamusi

          Dla mamusi
Dziękuję Ci mamo,że mi życie poświęciłaś,
W najgorszych momentach zawsze przy mnie byłaś.
Choćby wszyscy się odwrócili,
Choćby wszyscy zostawili,
Ty trwałaś przy mnie jak Anioł Stróż,
Nie bałaś się wiatrów i wzburzonych mórz.
I choć potwornie ciężko było,
Popatrz, że dobrze się ułożyło.
Dziś jestem mądrzejsza o wiele sytuacji
I mogę Ci przyznać wiele racji.
Dziękuję Ci ,że mnie wychowałaś,
Że we mnie wierzyłaś i zawsze wspierałaś.
Nie ma takich kwiatów ani skarbu takiego,
Aby opisać Ciebie i czułość serca Twego.
A teraz ja odwdzięczę się Tobie
I będę zawsze przy Twej osobie.
Abyś tylko tego chciała,
Abyś mnie nigdy nie odpychała.
A ja obiecać Ci mogę,
Że zawsze we wszystkim pomogę.
Jeśli tylko pozwolą mi siły,
Tak mi dopomóż Panie Boże miły.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Z przyjemnością zapoznam się z Twoją opinią na każdy temat, choć nie obiecuję Ci, że z nią się zgodzę :) Pozdrawiam