Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

O mnie

Moje zdjęcie
Poland
Mamusia wspaniałej córci, wdowa po najukochańszym mężu, kobieta o bardzo wrażliwym sercu [co wcale nie jest zaletą ] :(

TRANSLATE



Archiwum bloga ▼

Najczęściej wyświetlane

środa, 31 grudnia 2014

Przyjaciółka

        Przyjaciółka
Kiedyś zaufałam Ci, kiedyś Ci wierzyłam,
Gdy mówili o fałszu Twym, uwierz - nie wierzyłam.
Poszłabym w ogień i w wodę za Tobą,
Zostawiając wszystko daleko za sobą.
Słuchałam każdego problemu i łzy ocierałam,
Kiedy trzeba było w nocy do telefonu wstawałam.
Kiedy ja płakałam też byłaś blisko,
Lecz ja nie dostrzegałam, że to nie łąka a ściernisko.
I jak w bajce z tą przyjaźnią mi się żyło,
Tylko co jakiś czas coś o ucho się obiło.
Mówią: " Emila to prawda, że tak mówiłaś?
A to prawda, że tak zrobiłaś?"
I tylko w sercu czułam powoli Twoje chamstwo,
Bo jak ludziom tłumaczyć, że to wszystko kłamstwo???
I dalej Ci wierzyłam, że do mego serca należysz,
Gdy w oczy pytałaś: " Emila, no im czy mi wierzysz? ".
Powoli zabijałaś we mnie wiarę w przyjaźń prawdziwą,
Wśród ludzi robiąc ze mnie podłą, głupią i złośliwą.
Musiał więc nadejść dzień, kiedy to serce zobaczyło,
Że to co dla mnie prawdziwe- bańką mydlaną było.
Prysła bańka mi nad głową - było wielkie "BUUM"
I dotarło do mnie w końcu, że kłamiesz Ty - nie tłum.
I choć wtedy serce bolało strasznie,
Dziękuję Ci - bo dzięki Tobie jestem mądrzejsza właśnie.
Dalej będę wierzyć w taką przyjaźń na wieki,
Póki nie zamkną się na tej ziemi moje powieki.
Lecz dziś już wyraźnie widzę różnicę,
Że przyjaźń to nie tylko słowa i obietnice.
Przyjaźń to szczerość kiedy jesteśmy sami
I kiedy nie masz nic do dodania za moimi plecami.
Pytasz skąd to wszystko się wzięło?
Plotki powstały kiedy jeszcze lepiej wieść mi się zaczęło.
Więc przyjaźń ta szczera i prawdziwa
Jest wtedy kiedy gorzej ale też lepiej bywa.
Nie tylko łez ocieranie
Ale z sukcesów też radowanie.
Bo jeśli zawiść Ci się w sercu rodzi,
To co to za przyjaźń? O co tu chodzi?
Dziś mam przyjaciółkę co łzy mi ociera,
Z sukcesów się cieszy i mocno wspiera.
Dopinguje i sił dodaje kiedy upadam,
Zgani też kiedy źle coś gadam.
I choć sercem kocham ją już sporo lat,
I choć mam też sporo wad...
Nie słyszałam od ludzi, żadnej bajki o sobie,
Tak jak to było z przyjaźnią przy Tobie.
Kończę ten wiersz o przyjaciółce "prawdziwej",
Wiecznej i szczerej przyjaźni szczęśliwej.
I niech moja dawna przyjaciółka duma teraz sobie...
A ja za PRAWDZIWOŚĆ Asiuńka - dziękuję, właśnie Tobie!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Z przyjemnością zapoznam się z Twoją opinią na każdy temat, choć nie obiecuję Ci, że z nią się zgodzę :) Pozdrawiam