Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

O mnie

Moje zdjęcie
Poland
Mamusia wspaniałej córci, wdowa po najukochańszym mężu, kobieta o bardzo wrażliwym sercu [co wcale nie jest zaletą ] :(

TRANSLATE



Archiwum bloga ▼

Najczęściej wyświetlane

piątek, 26 grudnia 2014

Witam serdecznie :)

Dziś z racji potrzeby pisania, zakładam tego bloga. Nie ważne czy ktoś będzie chciał tu zaglądać... Nie ważne czy ktoś będzie chciał to czytać. Takie mamy czasy, a może tak zmieniają się ludzie, że chcemy w jakiś sposób wylać to co w nas siedzi... pasje, talenty, zainteresowania... i stąd tyle blogów... Nie ważne.... Nie będę się na wstępie rozpisywać... Blog poświęcony moim skromnym wierszom. Lubię je pisać.... tematyka zazwyczaj - życie, Bóg, upadki, pytania itp. Nie jestem wprawioną bloogerką, więc pewnie będą wpadki i nieudolne posty, ale nie to jest najważniejsze. Najważniejsza jest potrzeba prowadzenia bloga, którą ot tak sobie właśnie spełniam :)
Wszystkich życzliwych i chętnych zapraszam w moją podróż w moje skromne pisanie :) A wszystkich nieszczerych szyderców bardzo przepraszam, że nie zależy mi na ich opinii :)
Pozdrawiam wszystkich najserdeczniej jak potrafię :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Z przyjemnością zapoznam się z Twoją opinią na każdy temat, choć nie obiecuję Ci, że z nią się zgodzę :) Pozdrawiam