Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

O mnie

Moje zdjęcie
Poland
Mamusia wspaniałej córci, wdowa po najukochańszym mężu, kobieta o bardzo wrażliwym sercu [co wcale nie jest zaletą ] :(

TRANSLATE



Archiwum bloga ▼

Najczęściej wyświetlane

środa, 31 grudnia 2014

Przepraszam - puściły emocje

          Przepraszam - puściły emocje
Ohh Boże znów się popłakałam, mam już dość tych bredni,
Dzwonią wszyscy i mówią : " ...oby był lepszy niż poprzedni"
Lepszy w moim życiu nigdy już nie będzie,
Bo mojego Mariunia brak jest wszędzie!
Ja wiem, że chcą dobrze - że najlepiej życzą,
Ale moje oczy ciągle potem ryczą.
W gardle znów mnie ściska i serce boli,
Chyba Ono już żadnych życzeń nie woli.
Panie znów upadam, Twojej ręki potrzebuję,
Niech Twoja Boska ręka przed upadkiem ratuje!
Piszę wiersz jednym tchem , tak bez przystanku
Może mi będzie lżej jutro o poranku?
Kocham ich wszystkich, bo o mnie pamiętają,
Ale Oni nie wiedzą, że znów mnie rozczulają.
Przytulam Was mocno tymi słowami
Ale jeszcze nie pozbieraliśmy się sami.
Nie chcę świąt, urodzin i sylwestra...
Już mi nie gra w duszy orkiestra.
Teraz już tylko dni tu liczę
Choć każdemu najpiękniejszych chwil życzę.
Znów łzy ocieram i przełykam co mnie dusi
Znów moje serce podnieść się musi ....

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Z przyjemnością zapoznam się z Twoją opinią na każdy temat, choć nie obiecuję Ci, że z nią się zgodzę :) Pozdrawiam