Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

O mnie

Moje zdjęcie
Poland
Mamusia wspaniałej córci, wdowa po najukochańszym mężu, kobieta o bardzo wrażliwym sercu [co wcale nie jest zaletą ] :(

TRANSLATE



Archiwum bloga ▼

Najczęściej wyświetlane

niedziela, 28 grudnia 2014

Moja miłość

        Moja miłość
Mój mężu - kocham Cię nad życie,
Jesteś jak serca mego bicie,
Jesteś jak tlen, który żyć pozwala,
Jesteś człowiekiem, który tę rodzinę scala.
Gdy przychodzą ciężkie chwile - Ty pocieszasz mnie uparcie,
Więc dziękuję Ci za wsparcie.
Kiedy gaśnie we mnie płomień sensu istnienia,
Ty wzniecasz pożar moich marzeń spełnienia.
Kiedy się boję ciemnej nocy,
Ty jesteś przy mnie moja pomocy.
Gdy Cię uraziłam - Ty nie pamiętałeś,
Zawsze każdy błąd mi wybaczałeś.
Wołasz mnie i pytasz: " Emila czy tak być może?
Ja tutaj te płytki o tak położę"
" Tutaj półeczka by się przydała"
I czekasz bym zgodę na wszystko wydała.
Kocham Twój szacunek do mnie,
Nigdy innego nie będzie koło mnie.
I choć Ty nie pamiętasz nigdy nic złego,
A charakter masz człowieka dobrodusznego,
To ja znam swój charakter czasem narwany
I dziś za wszystko znów Cię przepraszam KOCHANY!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Z przyjemnością zapoznam się z Twoją opinią na każdy temat, choć nie obiecuję Ci, że z nią się zgodzę :) Pozdrawiam