Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

O mnie

Moje zdjęcie
Poland
Mamusia wspaniałej córci, wdowa po najukochańszym mężu, kobieta o bardzo wrażliwym sercu [co wcale nie jest zaletą ] :(

TRANSLATE



Najczęściej wyświetlane

środa, 9 marca 2016

Czyńmy !!!! :)

Nieśmy dobro zawsze i wszędzie bez względu na opinię innych. Bez względu na spojrzenia innych. To nie Ci inni nas osądzą :) A pamiętać też trzeba , że podarowane dobro na prawdę wraca i to na prawdę ze zdwojoną siłą. Zasłychnęłam kiedyś , że dobry uczynek podarowany komuś, to oczywiście przysłowiowe - " byłem głody a daliście mi jeść" ...no i jak takie " jeść " , damy komuś w kim jest Jezus,  ( a wierzymy, że jest w każdym człowieku potrzebującym ) , to Jezus, to dobro opakowuje w Niebiańskie pudełko i to dobro tak Niebiańsko ubrane wraca do nas i nas zachwyca... No ale to taka opowieść, która została mi z tył głowy :) Heh zresztą cała moja głowa zawiera tyle wspaniałych informacji, że sama się dziwię jak ja ją noszę ,że mi nie ciąży :D hehe

                      



Pozdrawiam, życząc miłego dnia i bardzo się cieszę , że jesteście, doceniacie, rozumiecie i piszecie  Dziękuję !!!  :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Z przyjemnością zapoznam się z Twoją opinią na każdy temat, choć nie obiecuję Ci, że z nią się zgodzę :) Pozdrawiam