Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

O mnie

Moje zdjęcie
Poland
Mamusia wspaniałej córci, wdowa po najukochańszym mężu, kobieta o bardzo wrażliwym sercu [co wcale nie jest zaletą ] :(

TRANSLATE



Archiwum bloga ▼

Najczęściej wyświetlane

piątek, 26 grudnia 2014

Moja psinka

           Moja psinka
Mój Piesek przy nodze się pałęta,
A ja się zastanawiam dlaczego tak kocham zwierzęta?
Może za ich bezinteresowność kochania,
Bo ludzie wciąż mają chęć brania.
Może za wierność i oddanie,
Bo ludzi wciąż kręci opuszczanie.
Może za to,że czekają, aż wrócisz z podróży,
Bo ludzi czasem czekanie znuży.
Może za ich szczere radości,
Bo ludzie mają w sobie tyle złości.
Więc już wiem za co kocham mojego psa,
Za to, że jest ze mną każdego dnia!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Z przyjemnością zapoznam się z Twoją opinią na każdy temat, choć nie obiecuję Ci, że z nią się zgodzę :) Pozdrawiam