Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

O mnie

Moje zdjęcie
Poland
Mamusia wspaniałej córci, wdowa po najukochańszym mężu, kobieta o bardzo wrażliwym sercu [co wcale nie jest zaletą ] :(

TRANSLATE



Archiwum bloga ▼

Najczęściej wyświetlane

piątek, 26 grudnia 2014

Już wstaję Panie

           Już wstaję Panie
Ja wiem Panie, już wstaję powoli,
Choć mnie tak bardzo te serce boli.
Ja pamiętam Twoją naukę choć minęły lata,
"Jestem z Wami, aż do skończenia świata".
Panie bez Ciebie nie umiałabym wstać,
Tylko z Tobą mogę w życiu radę dać.
Ja wiem Panie, już się podnoszę,
Pokornie o Twą pomocną dłoń proszę.
Ty zawsze przykucasz z taką miłością,
Pomagasz wstać z nieziemską życzliwością.
Ja wiem Panie, już nie narzekam,
Kochać Cię zawsze przyrzekam.
Dla Ciebie mogę w błoto się rzucić,
Byś idąc nie musiał swej stopy zbrudzić.
Z moim życiem Panie zrób co chcesz,
Jak lejącą glinę w ręce bierz.
I ulep to z czego będziesz dumny,
Już wstaję Panie, idę za Tobą aż do trumny!!!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Z przyjemnością zapoznam się z Twoją opinią na każdy temat, choć nie obiecuję Ci, że z nią się zgodzę :) Pozdrawiam