Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

O mnie

Moje zdjęcie
Poland
Mamusia wspaniałej córci, wdowa po najukochańszym mężu, kobieta o bardzo wrażliwym sercu [co wcale nie jest zaletą ] :(

TRANSLATE



Najczęściej wyświetlane

sobota, 5 marca 2016

Mikołaj Kapusta - DobraNowina.net

Chociaż Mikołaj z usposobienia jest troszkę inny ..( ale w końcu jesteśmy różni i to Nasz Bóg pięknie wymyślił :) ) , chociaż nie jestem jakąś ogromnie, wielką fanką Mikołaja , to jednak w wielu sprawach baaaardzo się z Nim zgadzam. Mam prawie identyczne poglądy ( może nie zawsze i nie na każdy temat ...nie wiem, bo nie oglądałam wszystkich Jego filmików ) ....
Np. .... też uważam,że można być wspaniałym tatą, mamą ...mieć rodzinę i mówić o Bogu.... co w tym złego czy dziwnego??? Można być samemu i być zupełnie szczęśliwym .... zgadzam się w 100 % ...  co nie oznacza zamykania się na ludzi...bo jak Bóg zechce to serce zabije czy będziemy się przed tym bronić czy nie ;)
I w końcu .... mnie również BARDZO INSPIRUJĄ świeccy ludzie MOCNEJ WIARY.
Zmierzam do Nieba jak większość chyba katolików, więc co w tym dziwnego ???  hehe
I kolejny tekst mojego ukochanego wykonawcy Tau ....
"  Tak? Dzięki nie piję, sorry nie słyszę za głośno gra DJ
Słucham? Dzięki nie palę, jaram się rapem
Nie mam płuc na wymianę
Proszę? Dzięki nie ćpam, dla mnie ziemska atmosfera jest lepsza
Co? Nie biję Brata, morda nie szklanka, ale zęby nie trawa
(...)
 Nie chlejesz, nie bierzesz, co Ty, jesteś księdzem?
Ja chcę być w niebie, nie wiesz?
(...)
 Tau, a da się tak żyć? Gdy wokół stos pokus i ogólny syf?
Ty, my mamy nieść krzyż?
I na każdym kroku upadać na pysk?
Gdzie tu zysk?
Pokrętna logika, polecasz nam mijać się z luksusem życia
I w trudzie rozwijać swą dusze
Przemijać, gdy bezcenny czas z rąk się wymyka?
Ziom! Wybacz, tu nie ma półśrodków - umierasz dla pokus
Ożyjesz na końcu, wybierasz ten sposób lub zmierzasz do grobu
No wiesz, śmierć, śmierć, śmierć!
Zanotuj, nie chcę mieć kłopotów
Wybieram zbawienie i wieczne wesele
Zbawieni są świeci, to też musisz wiedzieć, a ja?
Ja chcę być w niebie, nie wiesz?
(...)
Chcesz wierzyć jak ja? Rozumiem
Jedyny ratunek to iść za Chrystusem
Ratuj swą duszę, bo umrzesz, rozumiesz?
Jezus jest Królem, mówie Ci, uwierz
Kilkadziesiąt lat tu na Ziemi
Nie będziesz się męczyć, gdy zechcesz być święty
Bóg świętym pomaga, a gorzej ma grzesznik
Co nie chce się zmienić choć ciągle ma, kiedy. A co potem?
Potem jest niebo - wieczność na zawsze, forever
A piekło? Piełko istnieje to wieczne cierpienie
A nie chcesz brat wiedzieć czym jest potępienie
Czym jest świętość? Świętość to wolność, miłość i radość
I światło na okrągło, a teraz podbijaj pod scenę i wyrzuć swę ręce!
Ja chcę być w niebie, wiecznie!
 Wiara to łaska, a praca popłaca
Ta walka, wymaga, by kochać, wybaczać
Ta Prawda umacnia, by stawać się lepszym
Upadaj i wstawiaj, by stawać się Świętym"


Ostatnio po mszy pewna bardzo fajna Pani zaproponowała mi czy nie chciałabym wstąpić do wspólnoty "Odnowa w Duchu Świętym" ....  kurczę nawet nie znajduję słów jak bardzo się ucieszyłam !!! Ksiądz nie ogłaszał,że u nas jest taka wspólnota i nikt o tym nie wie... a Pani dodała :
" Widzisz Emila Ty się tak cieszysz, czyli Pan Bóg wie kogo zawołać. A Ciebie zawołał po imieniu" :)
  No bo oczywiście Pani mnie zna i po imieniu mnie zapytała o chęć uczestnictwa we wspólnocie :)

                                         


Kolejna sprawa , z którą się zgadzam to kwestia talentów. Jeśli czuję,że mam coś napisać, że coś mi dyktuje serce to napiszę to bez względu na to co o tym myślisz. Jeśli będę chciała śpiewać, bo poczuję,że to mój talent to będę śpiewać a Ty zatkaj uszy .... bo może boleć hehehhe


Staram się wykorzystać wszystko co dostałam od Pana i Tobie radzę to samo, bo czy myślisz o tym czy nie....czy wierzysz czy nie...to przyjdzie nam niebawem ze wszystkiego się rozliczyć.
Z każdego słowa, czynu, myśli, zamiaru i talentu również .... i nie wiem jak Ty , ale ja staram się żyć tak , żeby usłyszeć ....cytuję :  " Wtedy król powie tym po prawej stronie: Chodźcie, błogosławieni mojego Ojca, weźcie w posiadanie królestwo przygotowane dla was od stworzenia świata." .... a nie.........
 "Wtedy powie tym po lewej stronie: Precz ode Mnie, przeklęci, w ogień wieczny, zgotowany dla diabła i jego aniołów!" . Jeśli drwisz z tych słów i kpisz z osób cytujących Pismo Święte , robiąc z nich szaleńców to pomyśl i odpowiedz sobie - nie mi ....w co Ty wierzysz ????
Dobra wrzucam link do filmiku z Mikołajem , o którym to się tak rozpisałam ;)
A że filmik znów nie pochodzi z Youtube , więc mogę wrzucić tylko link :(
                        https://www.facebook.com/dobranowinanet/videos/567713866724917/


P.s Przypadkowo znalazłam jakąś reklamę Radka Pazury o jakimś spotkaniu....ale,że Go bardzo lubię to wrzucam też jako świadectwo na normalne, publiczne mówienie o Bogu....  https://www.facebook.com/747344175396749/videos/774039402727226/
 Mi już by to wszystko dało do myślenia.... czy to z tymi wszystkimi ludźmi wierzącymi coś nie tak, czy ze mną... :D Eee tam.... nie wnikam....  Chwała Ci Panie ,że wypełniasz moje serce tak bardzo i za to, że stawiasz mi na drodze inne swoje dzieci, które kochają Cię równie mocno. Dziękuję, że nie jestem sama... że dajesz mi realną pomoc , kiedy tego potrzebuję . Dziękuję za tych, którzy wrócili z całą mocą kiedy inni odeszli. Dziękuję za te wszystkie łaski, których nie sposób nawet opisać, ale wspomnieć o nich trzeba by ludzie wiedzieli, że warto Ci ufać nawet będąc samemu!!!! Nigdy nie przestawaj ufać Bogu !!! On NA PRAWDĘ ma dla Ciebie plan.... nawet kiedy zabiera Ci przysłowiowego , ukochanego "misia" ...to za plecami ma dla Ciebie inne łaski.... i prosi tylko "ZAUFAJ MI " ...... Ufam Ci Jezu .... Ufam Ci nie po mojemu, ale po Twojemu... cokolwiek by się nie działo i jakkolwiek bym tego nie rozumiała.... <3
               








                                                          
Jeśli tak kochających Boga ( czytaj tłumaczenie tych piosenek) uważasz za wariatów to módl się o łaskę poczucia takiej miłości( bo to jest łaska , którą można otrzymać lub nie... i czuć tę wielką miłość lub nie ) .... bo jeśli drwisz z tej miłości, którą nazwał się sam Bóg "Bóg jest Miłością" to jak i w co Ty wierzysz???

Miłego dnia dla odwiedzających :*


Znalazłam taki fajny opis ...a właściwie refleksję, więc jak wszystko co mi się spodoba udostępniam tutaj ...  na tym blogu, który jest dla mnie moim własnym pokojem i urządzam go jak mi się podoba ;)

Nie znalazłem czasu
Uklęknąłem, by się pomodlić, ale nie za długo.
Miałem mnóstwo rzeczy do zrobienia.
Musiałem się spieszyć do pracy, bo przecież trzeba opłacić rachunki.
Więc uklęknąłem, by szybko zmówić modlitwę.
I prędko podniosłem się z kolan.
Mój chrześcijański obowiązek został wykonany.
Moja dusza mogła spocząć.
Przez cały dzień nie miałem czasu
By rozniecić słowa radości.
Brak czasu by porozmawiać o Chrystusie z przyjaciółmi
Brak czasu dla dusz w potrzebie,
Ale nadszedł ostatni czas, czas, by umrzeć.
Poszedłem na spotkanie z Panem,
Przyszedłem, stanąłem ze spuszczonym wzrokiem.
Bo w swych rękach Bóg trzymał księgę; to była Księga Życia.
Bóg spojrzał do tej Księgi i powiedział
"Nie mogę znaleźć twojego imienia.
Pamiętam kiedyś chciałem go zapisać...
Ale nie znalazłem czasu."


 -oby nikomu nie zabrakło czasu dla Boga w ciągu dnia, wieczora, poranka..... życia ....



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Z przyjemnością zapoznam się z Twoją opinią na każdy temat, choć nie obiecuję Ci, że z nią się zgodzę :) Pozdrawiam