Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

O mnie

Moje zdjęcie
Poland
Mamusia wspaniałej córci, wdowa po najukochańszym mężu, kobieta o bardzo wrażliwym sercu [co wcale nie jest zaletą ] :(

TRANSLATE



Archiwum bloga ▼

Najczęściej wyświetlane

piątek, 26 grudnia 2014

Wrażliwość na świat

            Wrażliwość na świat
Czy to jest wada czy urok mojej duszy,
Że zawsze mnie coś poruszy.
Że czasem to człowiek w dziurawym swetrze,
A czasem wystarczy liść na wietrze.
Mówią ludzie, że dziś to trzeba patrzeć siebie,
A ja się nie umiem odwrócić w potrzebie.
Może czasem by się tak przydało,
Może moje serce by się tak nie rozczulało.
Potrafię rozmarzyć się deszczu kroplami,
A wzruszyć do bólu ludzkimi łzami.
Ale widocznie już tak ma być,
Muszę z czułością swoją żyć.
Choć czasem ciężko z tą wadą czy zaletą,
Najważniejsze, że jestem mądrą kobietą.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Z przyjemnością zapoznam się z Twoją opinią na każdy temat, choć nie obiecuję Ci, że z nią się zgodzę :) Pozdrawiam