Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

O mnie

Moje zdjęcie
Poland
Mamusia wspaniałej córci, wdowa po najukochańszym mężu, kobieta o bardzo wrażliwym sercu [co wcale nie jest zaletą ] :(

TRANSLATE



Archiwum bloga ▼

Najczęściej wyświetlane

piątek, 26 grudnia 2014

Kropelką być ...

       Kropelką być ...
Chociaż jestem jeszcze mała
I nie jestem doskonała,
Chociaż dużo wad posiadam
I nie zawsze dobrze gadam,
Chociaż błędami życie usłane,
Choć szanse moje zmarnowane,
Mimo, że goniąc nie zauważę człowieka,
Choć moje serce czasem z czymś zwleka.
Ja wiem jak ogromne jest Twoje kochanie,
Więc chcę być kropelką w Boskim oceanie.
Bo wiem,że każda kropelka ocean wzbogaca,
A najpiękniejsza jest ta, która nurt zawraca.
Więc jako kropelka mała,
Wskakuję w ten ocean cała.
I tak mi tu dobrze i tak bezpiecznie.
Bo Ten ocean kocha nas odwiecznie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Z przyjemnością zapoznam się z Twoją opinią na każdy temat, choć nie obiecuję Ci, że z nią się zgodzę :) Pozdrawiam