Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

O mnie

Moje zdjęcie
Poland
Mamusia wspaniałej córci, wdowa po najukochańszym mężu, kobieta o bardzo wrażliwym sercu [co wcale nie jest zaletą ] :(

TRANSLATE



Archiwum bloga ▼

Najczęściej wyświetlane

niedziela, 28 grudnia 2014

Przyjdę do Ciebie

        Przyjdę do Ciebie
Wszędzie z Tobą zawsze byłam,
Po drodze do Ciebie trochę świata zwiedziłam.
Piękne Niemcy,Francja,
Belgia i Holandii elegancja.
Po Londynie mnie oprowadziłeś,
I tak się moją wizytą cieszyłeś.
Wszędzie mnie ze sobą brałeś,
W niczym nigdy mi nie skłamałeś.
Swoją miłością mnie obdarzyłeś,
Najlepszym tatą i mężem byłeś.
Wszystko mi pokazywałeś,
Do pomocy mnie wołałeś.
Uwielbiałam się z Tobą śmiać,
Ale byłeś też przy mnie, gdy zaczynałam płakać.
Swoją rodzinę w prezencie mi dałeś,
Kto jaki jest opowiadałeś.
Ten to nerwowy- nie zwracaj uwagi,
Ten nie lubi żartów- więc trochę powagi,
Ten się śmieje cały czas,
Jedźmy tam- rozbawi nas.
Lubiliśmy zawsze to samo,
Wieczorem film i kawa rano.
I choćby ktoś mówił - wystrój wnętrza chory,
My nawet te same chcieliśmy ścian kolory.
Ja szalona- Ty spokojny,
A Pan Bóg dla nas był taki hojny.
Ogrom miłości nam dał,
Choć tak przykry plan dla nas miał.
Ale wiem kochanie,
Że nasza miłość nie ustanie.
Bo choćby nie wiem co mi tu mówili,
Choćby nie wiem kogo raili,
Ja jestem tylko Twoja a Ty mój,
Czekaj tam na mnie,u bram Bożych stój.
Bo przyjdę tam sama,
Tobie oddana.
I znów będziemy się cieszyć sobą,
Znów będziesz mego życia ozdobą.
Tylko raz w moim życiu serce oddałam,
Nigdy miłości nie udawałam.                  
Kocham Cię i to się nie zmieni,
Do ostatniego mego tchu na ziemi.
A potem już tylko otwórz mi bramę,
Ja obok Ciebie z miłością stanę.
Bo zawsze będę wierzyć głęboko,
Że jest tam miłość wysoko.
Czekam naszego spotkania z radością,
Bo przecież Bóg jest miłością.
Bo choćby małżeństw tam nie było,
To wiem,że miłością tam będzie się żyło.
Nie dziwię się, że Jezus o małżeństwach tak powiedział,
Jaki będzie świat On z góry wiedział.
Gdzieś w dalekich krajach, dziewczynki są za mąż wydawane,     
Przez meżów bite i nie kochane.
Ludzie z rozsądku za mąż wychodzą,
Miłości tam nie ma i sobie szkodzą.
Dlatego Pan o małżeństwach powiedział,
A że miłość jest w Niebie On zawsze wiedział.
Bo Bóg nie zabiera miłości ,którą sam dał,
Chyba,że człowiek tu na ziemi nie kochał.
" Miłość jest potężniejsza niż śmierć" - w te słowa wierzę,
Bogu serce daję w ofierze.
A Tobię mężu miłość w niebie wykrzyczę,
Tymczasem dni na ziemi liczę.







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Z przyjemnością zapoznam się z Twoją opinią na każdy temat, choć nie obiecuję Ci, że z nią się zgodzę :) Pozdrawiam