Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

O mnie

Moje zdjęcie
Poland
Mamusia wspaniałej córci, wdowa po najukochańszym mężu, kobieta o bardzo wrażliwym sercu [co wcale nie jest zaletą ] :(

TRANSLATE



Archiwum bloga ▼

Najczęściej wyświetlane

poniedziałek, 29 grudnia 2014

Sympatia prawdziwa

         Sympatia prawdziwa
Nie pcham się tam, gdzie mnie ktoś nie potrzebuje,
Bo to i komuś i mi spokój rujnuje.
Lubię być tam, gdzie jestem kochana,
Wytęskniona czy lubiana.
Nie chcę towarzystwa, które głową przytakuje,
A w sercu wcale sympatii nie czuje.
Nie chcę uśmiechu czyjegoś na twarzy,
Jeśli w sercu mnie złym uczuciem darzy.
Nie chcę tracić swojego czasu,
Dla radości sztucznej hałasu.
Wolę być tam gdzie uczucia prawdziwe,
Odnajdę tam spokój i życie szczęśliwe.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Z przyjemnością zapoznam się z Twoją opinią na każdy temat, choć nie obiecuję Ci, że z nią się zgodzę :) Pozdrawiam