Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

O mnie

Moje zdjęcie
Poland
Mamusia wspaniałej córci, wdowa po najukochańszym mężu, kobieta o bardzo wrażliwym sercu [co wcale nie jest zaletą ] :(

TRANSLATE



Archiwum bloga ▼

Najczęściej wyświetlane

piątek, 26 grudnia 2014

Szczerość przede wszystkim

           Szczerość przede wszystkim
Takie coś mi w sercu siedzi,
Że umiem rozpoznać szczerość wypowiedzi,
Więc jeśli chcesz bym Cię lubiła,
Pragnę aby Twoja dusza szczera była.
Nie próbuj mnie oszukiwać,
Fałszem moją sympatię zdobywać.
Bo rozpoznam obłudę w pierwszym słowie,
Choć przysłucham się całej Twej wymowie.
Ale nie zyskasz mojego uznania,
Jeśli zajmiesz się kłamstwem wciskania.
Nie trawię kłamstwa i dwulicowości,
To mnie razie do szpiku kości.
Nie udawaj sympatii jeśli mnie nie lubisz,
Bo swoją osobowość po drodze zgubisz.
Jeśli nie wiesz co mam w sercu- nie komentuj,że klęczę.
Kochaj jak masz kochać - tym samym się odwdzięczę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Z przyjemnością zapoznam się z Twoją opinią na każdy temat, choć nie obiecuję Ci, że z nią się zgodzę :) Pozdrawiam