Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

O mnie

Moje zdjęcie
Poland
Mamusia wspaniałej córci, wdowa po najukochańszym mężu, kobieta o bardzo wrażliwym sercu [co wcale nie jest zaletą ] :(

TRANSLATE



Archiwum bloga ▼

Najczęściej wyświetlane

poniedziałek, 29 grudnia 2014

...I tak będę z Tobą

       ...I tak będę z Tobą
Śmierć na ziemi przecież życia nie kończy,
Więc chcę być z Tobą, gdzie już nic nas nie rozłączy.
Chcę z Tobą oglądać oblicze Boga,
Tam gdzie nie ma miejsca żadna trwoga.
Gdzie przeznaczenie każdego człowieka,
Gdzie największa miłość - Bóg na nas czeka.
I choć jeszcze nie raz łzy popłyną z tęsknoty,
To wiedz mój Mariuniu złoty,
Że do końca mojego życia będę za Ciebie się modliła,
Aby Twoja twarz zawsze uśmiechnięta mi się śniła.
A moje serce teraz skarby zbiera,
Te , których mól nie niszczy,ani rdza nie zżera,
Aby z całą pewnością kiedyś stanąć u drzwi,
Które otworzysz mi właśnie Ty.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Z przyjemnością zapoznam się z Twoją opinią na każdy temat, choć nie obiecuję Ci, że z nią się zgodzę :) Pozdrawiam