Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

O mnie

Moje zdjęcie
Poland
Mamusia wspaniałej córci, wdowa po najukochańszym mężu, kobieta o bardzo wrażliwym sercu [co wcale nie jest zaletą ] :(

TRANSLATE



Najczęściej wyświetlane

piątek, 19 lutego 2016

Świadectwa MiMJ

                               
Na prawdę polecam te wszystkie świadectwa. Nie oceniaj czegoś z czym nie miałeś do czynienia. Czego nie doświadczyłeś. Moim świadectwem niech będzie to,że po wyjściu z tej mszy nie palę. Choć paliłam długo, ukrywałam to i nie potrafiłam przestać. 
Po wyjściu z mszy o. Daniela po prostu nie palę. Nie muszę używać żadnej " silnej woli" bo po prostu czuję się , jakbym nigdy nie paliła.I to jest tylko jeden mój dowód na tę " MOC" a zapewniam,że mam tych dowodów w swoim życiu więcej :)  Jak coś - co przynosi DOBRE OWOCE .... jak to może być złe??
 Pan Jezus powiedział " Po owocach ich poznacie. Dobre drzewo przynosi dobre owoce" Czy to, że chce się o tym mówić i dawać świadectwo dla innych to coś złego?? Wszyscy Ci co mówią o Bogu i wierze są szaleni?  Bo ja osobiście kocham ich wszystkich i za odwagę i za szczerość i za chęć mówienia o NASZYM KOCHANYM BOGU <3
Później wrzucę więcej dla tych , którzy tu zaglądają z dobrej woli i których ciekawi temat . Reszty nie zmuszam i nie trzymam, ale za to wszystkim przesyłam szczere pozdrowienie :) 
Chwała PANU za każde takie świadectwo. Za ogromną wiarę , miłość i odwagę tych ludzi... Prawdziwie Bożych ludzi !!! Jeśli nie dane Ci było zobaczyć tego wszystkiego chociaż raz na żywo, jeśli nie dane Ci było zamienić kilku zdań z tymi ludźmi, to chociaż obejrzyj to wszystko i wtedy próbuj oceniać .... Choć pamiętaj,że oceniać ( sądzić ) nam nie wolno ;)

                                       






A tutaj dwie osoby z Grajewa ;) Miłe ... Chociaż z okolic bliższych i dalszych jest tam setki ludzi, ale miło kiedy składają świadectwa swojej wiary i przemiany :)




                                                     




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Z przyjemnością zapoznam się z Twoją opinią na każdy temat, choć nie obiecuję Ci, że z nią się zgodzę :) Pozdrawiam