Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

O mnie

Moje zdjęcie
Poland
Mamusia wspaniałej córci, wdowa po najukochańszym mężu, kobieta o bardzo wrażliwym sercu [co wcale nie jest zaletą ] :(

TRANSLATE



Archiwum bloga ▼

Najczęściej wyświetlane

poniedziałek, 29 grudnia 2014

Warto pojąć i zrozumieć

       Warto pojąć i zrozumieć
On nie towarzystwo dla mnie,
Bo nie trzyma kciuków za mnie.
A ten to strasznie dziwaczny,
Ten to ma chód pokraczny.
Ta się za skromnie ubiera,
A tamta nosa zadziera.
Na tego to nawet nie chcę patrzeć,
A tą lepiej w pamięci zatrzeć.
Lecz popatrz czy Ty jesteś doskonały.
Na prawdę? Z każdej strony? Cały?
Nie masz żadnej ujmy?
Póki ten wiersz jak żelazo gorący- dalej kłujmy.
Czy Ty jesteś taki idealny?
Taki wspaniale, idealnie fajny?
Bo ja uważam, że każdy wady ma.
Każdy z czymś się zmaga.
Każdy jakieś błędy popełnia,
I nie każdemu - każde marzenie się spełnia.
Warto na to wszystko spojrzeć inaczej,
Bo każdy jest wartościowy raczej !

           

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Z przyjemnością zapoznam się z Twoją opinią na każdy temat, choć nie obiecuję Ci, że z nią się zgodzę :) Pozdrawiam