Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

O mnie

Moje zdjęcie
Poland
Mamusia wspaniałej córci, wdowa po najukochańszym mężu, kobieta o bardzo wrażliwym sercu [co wcale nie jest zaletą ] :(

TRANSLATE



Archiwum bloga ▼

Najczęściej wyświetlane

niedziela, 28 grudnia 2014

Tacy sami

           Tacy sami
Dlaczego obgadujesz za plecami?
Przecież jesteśmy tacy sami.
Ty też jak ja - kochasz i płaczesz,
Tęsknisz i z radości skaczesz.
Ty też jak ja, czasem się smucisz,
Czasem w nerwach komuś coś wyrzucisz.
Ty też upadasz i się podnosisz,
Czasem o pomoc innych prosisz.
Ty również się śmiejesz,
Może czasem troszkę szalejesz.
Dlaczego widzisz we mnie coś innego?
Może czasem coś dziwnego?
Bo błędy popełniam?
Bo marzenia spełniam?
Czy jest w tym coś złego?
Czy Ty nie robisz tego wszystkiego?
Czy jesteś w stanie pierwszy wziąć kamień i rzucić?
Czy z czystym sercem możesz psalmy nucić?
Ja wiem, że nie jestem doskonała,
Jeszcze nie raz będę upadała.
Jeszcze nie raz błąd splącze nogi,
Ale nie zgubię swojej drogi.
A to tylko dlatego,
Że umiem zauważyć co we mnie jest złego.
I staram się ze złych dróg zawracać,
Nigdy nie chcę ich sobie skracać.
Wolę mozolnie i z upadkami,
Lecz Ty pamiętaj - jesteśmy tacy sami !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Z przyjemnością zapoznam się z Twoją opinią na każdy temat, choć nie obiecuję Ci, że z nią się zgodzę :) Pozdrawiam