Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

O mnie

Moje zdjęcie
Poland
Mamusia wspaniałej córci, wdowa po najukochańszym mężu, kobieta o bardzo wrażliwym sercu [co wcale nie jest zaletą ] :(

TRANSLATE



Archiwum bloga ▼

Najczęściej wyświetlane

piątek, 26 grudnia 2014

Chrześcijanin

                Chrześcijanin
Czym jest dla Ciebie chrześcijaństwo?
A co uważasz za pogaństwo?
Klękasz do modlitwy i pacierze mówisz,
Jednak o nich nie myślisz i słowa gubisz.
Nie rozważasz słowa każdego,
Jak by było to coś wielkiego.
Ot tak ..Zdrowaś Maryjo, Ojcze Nasz,
Czy przebaczysz, zdrowie dasz?
A teraz do kościoła się wybierzmy,
Włoski pięknie swe zaczeszmy.
Piękne futro by się zdało,
By mnie społeczeństwo oglądało.
Jakiś bucik elegancki,
Obok w ławce Pan szarmancki
Na ofiarę dużo dam,
A niech widzą ,że mam.
Wychodzi chrześcijanin z kościoła,
Od razu sąsiadkę woła.
" Sąsiadka ze mną wrócić chce? "
Pod rękę weźmy się.
Czas powrotu do domu miło leci,
Rozmawiają sąsiadki której lepsze dzieci.
Moje wnuki to już studia zaczynają,
A moi wie Pani biznes otwierają.
A ta z piętra trzeciego,
To chyba ma już drugiego.
A ten z naprzeciwka Pan,
To ciągle do niej lata naprawiać kran.
Nie dziwne to dla Pani?
Oni jacyś podejrzani.
Spotyka chrześcijanin wroga swojego,
Który prosi o przebaczenie jego.
Mówi "przepraszam" i płacze,
A chrześcijanin : Odejdź ja Ci nigdy nie wybaczę.
I tak chrześcijanin wraca do domu,
I czeka na kolejny dźwięk kościelnego dzwonu.
Że On to taki dobry - każdemu opowiada,
Do kościółka pójdzie , z sąsiadką zagada.
Tylko czy na tym chrześcijaństwo polega,
Że człowiek bardziej o opinię innych niż o Boga zabiega?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Z przyjemnością zapoznam się z Twoją opinią na każdy temat, choć nie obiecuję Ci, że z nią się zgodzę :) Pozdrawiam