Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

O mnie

Moje zdjęcie
Poland
Mamusia wspaniałej córci, wdowa po najukochańszym mężu, kobieta o bardzo wrażliwym sercu [co wcale nie jest zaletą ] :(

TRANSLATE



Archiwum bloga ▼

Najczęściej wyświetlane

niedziela, 28 grudnia 2014

"NIE" dla opinii

Muszę tu po fakcie dorzucić słowo , bo nie pomyślałabym, że wiersz może być zinterpretowany nie tak jak powinien. Jeśli chodzi o sprawę wiary... to wiersz nie dotyczy ani mojego męża ani Jego rodziny ( bo to głęboko wierzący - wspaniali ludzie) ... przy nich i z nimi zawsze można tak normalnie, otwarcie...bez jakiegoś poczucia TABU porozmawiać o wierze, Bogu itp. Kochałam i kochać będę zawszę tę rodzinę, nawet jeśli Oni zapomną już o mnie ... Wiersz natomiast tyczy się ludzi... znajomych, którzy kpią z wiary i uważają te tematy za jakieś tabu...a każdy kto porusza ten temat to dla nich ... " coś z nim nie halo... " .... no to by było na tyle odnośnie wiersza.....

   "NIE" dla opinii
Kiedyś mi na opinii innych zależało,
Jednak z wiekiem zupełnie przestało.
Każdemu przyjdzie żywota zakończyć,
A najgorsze to dla opinii od Boga się odłączyć.
Uznać, że człowiek jest bardziej potrzebny do życia,
A Boga schować gdzieś do ukrycia.
Ja nie chcę taka być,
Nie chcę bez Boga żyć.
Zawsze był gdzieś blisko mnie,
Tylko to ja na ludziach skupiałam się.
Lecz nadszedł dla mnie taki czas,
Że nie chcę być wśród ludzi mas.
Mogę być zupełnie sama,
Ważne bym była Bogu oddana.
I najważniejsze słowa niech mi przyświecają,
Niech One zawsze największą siłę mają.
"Kto się mnie zaprze przed ludźmi, tego i ja się zaprę przed Ojcem Moim"
Panie wywyższam Cię w życiu swoim!
Nie żyję dla opinii, dla ludzi ...
Bo to Bóg mnie wieczorem usypia i rano budzi.
Dla Niego każde serca uderzenie,
Mów co chcesz, ja się nie zmienię.
Śmiało możesz mnie oceniać,
Dla Twojej opinii nie mam zamiaru się zmieniać.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Z przyjemnością zapoznam się z Twoją opinią na każdy temat, choć nie obiecuję Ci, że z nią się zgodzę :) Pozdrawiam