Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

O mnie

Moje zdjęcie
Poland
Mamusia wspaniałej córci, wdowa po najukochańszym mężu, kobieta o bardzo wrażliwym sercu [co wcale nie jest zaletą ] :(

TRANSLATE



Archiwum bloga ▼

Najczęściej wyświetlane

piątek, 26 grudnia 2014

Przepraszam

        Przepraszam
Popatrz na mnie, no spójrz mi w oczy,
Nie zniosę tej ciszy, smutek mnie przymroczy.
Wiem, że źle zrobiłam,
Wiem, że Cię skrzywdziłam.
Tak wiem - za dużo powiedziałam,
Proszę Cię uwierz - na prawdę nie chciałam.
Czasem nerwy sercem zawładną,
I sterują tak duszą bezwładną.
Nie gniewaj się proszę, niech rana się goi,
Bo jeśli nie Ty, to kto mój smutek ukoi?
Bez Ciebie nawet oddychać nie umiem,
Choć żal Twój do mnie rozumiem.
Przepraszam za te wszystkie złe słowa,
Do zmiany na lepsze jestem gotowa.
I nagle wchodzisz i łzy mi ocierasz
Swoje ramiona dla mnie otwierasz.
I mówisz " Kochanie nic się nie stało" ,
O jak mi teraz tego bardzo brakowało.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Z przyjemnością zapoznam się z Twoją opinią na każdy temat, choć nie obiecuję Ci, że z nią się zgodzę :) Pozdrawiam