Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

O mnie

Moje zdjęcie
Poland
Mamusia wspaniałej córci, wdowa po najukochańszym mężu, kobieta o bardzo wrażliwym sercu [co wcale nie jest zaletą ] :(

TRANSLATE



Archiwum bloga ▼

Najczęściej wyświetlane

piątek, 26 grudnia 2014

Żyć po swojemu

            Żyć po swojemu
Nie wiem czym lepiej w życiu się zajmować,
czy lepiej sercem czy rozumem się kierować.
Bo serce to dla otoczenia wybór złośliwy,
a jeśli rozum - to człowiek nieszczęśliwy.
Boże dlaczego tak pogmatwane są losy tego świata?
Już lepiej byłoby trafić pod ostrze kata.
Niż przymus wyboru tego trudnego,
bo przecież i jedno i drugie to dla kogoś coś złego.
A ostatecznie żaden człowiek nie chce umierającym być,
ze słowami na ustach " Nie tak chciałem żyć"
A przecież życie tylko jedno mamy
i tylko od nas zależy co w nim wybieramy.
Musimy próbować to czego chcemy,
musimy spełniać to czego pragniemy.
Musimy piąć się do swego celu,
mimo, że nie wyszło to ludziom już wielu.
I nawet jeśli w tym życiu się poturbuje,
sama tego chciałam - ja tak to rozumuje.
Nie pozwól więc, by ktoś do czegoś zmuszał Ciebie.
wtedy będziesz dumny z siebie.
A umierając będziesz mógł szczęśliwym być
i powiesz z uśmiechem : "Właśnie tak chciałem żyć".

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Z przyjemnością zapoznam się z Twoją opinią na każdy temat, choć nie obiecuję Ci, że z nią się zgodzę :) Pozdrawiam