Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

O mnie

Moje zdjęcie
Poland
Mamusia wspaniałej córci, wdowa po najukochańszym mężu, kobieta o bardzo wrażliwym sercu [co wcale nie jest zaletą ] :(

TRANSLATE



Archiwum bloga ▼

Najczęściej wyświetlane

piątek, 26 grudnia 2014

Oczy duszy

           Oczy duszy
Czasem rozmyślam jak to kiedyś będzie,
Choć tak pięknie tu na ziemi wszędzie.
Ale ciekawi mnie inny świat,
A ciekawość rośnie z biegiem lat.
Kiedy zamkną się już oczy ciała,a otworzą duszy,
Zapewne każdy widok Nas poruszy.
Pewnie to wielka ulga zrzucić to ciało,
Świat cały okrążyć śmiało.
Pewnie lekkość i wolność się czuje,
O jak mnie to bardzo interesuje.
Pewnie więcej człowiek zrozumie,
Choć teraz pojąć tego nie umie.
Pewnie zupełnie inne prawdy pozna,
Pewnie miłości ogromnej dozna.
Dlatego już dziś chcę dobrze żyć,
By kiedyś tak wolną być.
Dlatego wybieram ciężką pod górę drogę,
Bo tylko nią dojść tam mogę.
Tam gdzie już zawsze będę szczęśliwa,
Nie ważne,że tu jeszcze ciężko bywa.
Zawsze chcę być dla Boga miła,
Aby śmierć na czymś złym mnie nie zaskoczyła.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Z przyjemnością zapoznam się z Twoją opinią na każdy temat, choć nie obiecuję Ci, że z nią się zgodzę :) Pozdrawiam