Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

O mnie

Moje zdjęcie
Poland
Mamusia wspaniałej córci, wdowa po najukochańszym mężu, kobieta o bardzo wrażliwym sercu [co wcale nie jest zaletą ] :(

TRANSLATE



Najczęściej wyświetlane

poniedziałek, 5 stycznia 2015

Tytuł ?? Jaki tytuł ?? Przemyślenia?? Ból serca ?? .....

        
Trzeba mi odpocząć , poszukać w sobie wytchnienia.
Każda myśl tam w sercu ciągle się zmienia.
Raz swoją siłą mogłabym góry przenosić
Za chwilę swoją klęskę mogę ogłosić ...
Upadając i wstając doszłam na skraj drogi...
Stoi drogowskaz...  : " ...w którą stronę Boże mój drogi? "
Wyboru nie ma jakiegoś wielkiego
albo wciąż płakać albo używać serca młodego.
Zebrać myśli do kupy .. to wcale nie łatwe,
może Bóg mi rzuci na tym oceanie tratwę.
Może cichy szept jakiś w sercu usłyszę
Wciąż o to proszę i słyszę ciszę...
Może ktoś mądry kto rozumy pozjadał...
Ktoś kto całą mądrością tu władał...
Powie jak uciszyć ból serca
Jak pokonać to co serce rozwierca...
Wypłakać się? Pogadać ? I cóż to da...?
Skoro dalej w tym ogromnym smutku się trwa..
Czy jak śpiewa Małpa " być skałą trwałą co by się nie działo .." ?
Tylko jak zrobić, żeby to się stało?
Kocham Cię Boże tak, że opisać nie umiem...                    
lecz życia czasem nie rozumiem...
Już nie proszę o nic... niech się dzieje Twoja wola...           
bo sama nigdy nie odgadnę jaka moja jest tu rola...

                 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Z przyjemnością zapoznam się z Twoją opinią na każdy temat, choć nie obiecuję Ci, że z nią się zgodzę :) Pozdrawiam