Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

O mnie

Moje zdjęcie
Poland
Mamusia wspaniałej córci, wdowa po najukochańszym mężu, kobieta o bardzo wrażliwym sercu [co wcale nie jest zaletą ] :(

TRANSLATE



Najczęściej wyświetlane

wtorek, 6 stycznia 2015

Trzymaj mnie Panie

Dziękuję Ci Panie, że mnie podniosłeś,
na Swoich ramionach tak wysoko wzniosłeś.
Poczułam wczoraj smak ziemi
lecz tylko ten kto upadł - ten wiersz doceni.
Dziękuję, bo pomoc mi ślesz gdy wstać nie mogę
i dalej udajesz się ze mną w drogę.
Nie wiem dziś- co mi dasz w życiu
ale tylko o Twoją wolę proszę w ukryciu.
Dziś serce ogasło - lżej się czuję,
na tę chwilę nic więcej nie potrzebuję.
I choć wiem, że przyjdą jeszcze złe dni
to chcę Panie obiecać Ci...
Nigdy się od Ciebie nie odwrócę,
dobrej drogi nie porzucę,
Nie ważne czy będę samotnie kroczyć przez świat,
czy przy kimś będzie przybywać mi lat..
Niech się dzieje jak chcesz Ty ,
bo Mariunio wciąż uśmiechnięty mi się śni.
Wiem, że On też chce bym była szczęśliwa,
bo widzi jak czasem źle ze mną bywa.
Dlatego Panie tylko Tobie ufam i Tobie wierzę,
podnoś mnie zawsze, gdy upadam i leżę.
Poślij swego niebieskiego anioła,
niech nim będzie człowiek co życzliwie zawoła.
Niech nim będzie siostra co poda rękę
i skończy choć na chwilę serca udrękę.
Niech nim będzie czyjeś dobre słowo,
które pozwoli wstać na nowo.
I modlę się bardzo za te aniołki co wstać pomagają,
niech Oni pociechę każdego dnia - od Ciebie mają.
Odpłać im Panie spełnionym marzeniem
Wysłuchaj gdy wołają Cię cichym westchnieniem.
Pomóż im w problemach, gdy wszystko się wali
Daj by w każdą noc spokojnie i błogo spali.
Bez Ciebie Panie marny ze mnie puch ...
bez Ciebie nie ma sensu każdy ruch.
Tylko do Ciebie - jak do swego celu
choć szyderców wokół tak wielu...
Trzymaj mocno mimo moich niedoskonałości
Powierzam się Tobie aż do wieczności....

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Z przyjemnością zapoznam się z Twoją opinią na każdy temat, choć nie obiecuję Ci, że z nią się zgodzę :) Pozdrawiam