Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

O mnie

Moje zdjęcie
Poland
Mamusia wspaniałej córci, wdowa po najukochańszym mężu, kobieta o bardzo wrażliwym sercu [co wcale nie jest zaletą ] :(

TRANSLATE



Najczęściej wyświetlane

czwartek, 8 stycznia 2015

Konfuzja

      Konfuzja
Rymy piętrzą się w mojej głowie,
mogę wypowiadać zdania w tak pięknej ozdobie.
Uczucia co w sercu mi dane,
rymami są upiększane.
I choć wiem co znaczy koliduje
i do rymu to pasuje
i choć znam znaczenie słowa apodyktyczny,
to wiersz z takimi słowami byłby krytyczny.
Po co prowadzić konwersację,
Skoro w rozmowie też przyznasz komuś rację?
Po co te wszystkie utrudnienia,
skoro to sensu i znaczenia nie zmienia?
Po co mam być wysublimowana,
Finezyjna czy wyrafinowana?
Słyszałam już komplement ze słowem eminentny,
Lecz prosta mowa nie sprawi,że jesteś nieelokwentny.
Takie myślenie to błąd ewidentny.
Bez tytułu magistra czy doktora mogę zażyć słowami,
tylko czy to radość jakąś da mi?
I tak ambiwalentne uczucia zaprzątają głowę,
bo pięknie jest wzbogacić - czym też utrudnić swoją mowę.

2 komentarze:

  1. Good web site you've got here.. It's hard to find quality writing like yours nowadays.
    I seriously appreciate people like you! Take care!!

    Feel free to surf to my web page: home improvement diy ideas ()

    OdpowiedzUsuń

Z przyjemnością zapoznam się z Twoją opinią na każdy temat, choć nie obiecuję Ci, że z nią się zgodzę :) Pozdrawiam