Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

O mnie

Moje zdjęcie
Poland
Mamusia wspaniałej córci, wdowa po najukochańszym mężu, kobieta o bardzo wrażliwym sercu [co wcale nie jest zaletą ] :(

TRANSLATE



Najczęściej wyświetlane

czwartek, 8 stycznia 2015

Najmądrzejszy z najmądrzejszych

      Najmądrzejszy z najmądrzejszych
Tylko Ci co nudne życie mają,
wciąż o Tobie gdzieś gadają.
Dziś o plociuchach wiersz tu dam
Co plują jadem tu i tam.
Śmieszne historie tworzą,
liczne opowieści mnożą.
Można by spisać to w tomy sprawy
ile oni mają o Twoim życiu rozprawy.
Śmiejesz się?  - "oj coś z nim nie tak"
Płaczesz? - " pewnie złe życie wiedzie wspak"
Zły humor?  - " pewnie ktoś mu coś wygarnął"
Przygnębienie? - " diabeł w serce wtargnął"
Dobre żony i mężowie,
najukochańsi przyjaciele - aniołowie.
Matki polki co o dzieciach wszystko wiedzą,
jak wychować Ci powiedzą.
Pocieszyciele i żałobnicy,
Krytycy i czyjegoś życia prawnicy.
I tak na wszystko swoje własne wyjaśnienia mają
Ci co w ogóle Cię nie znają.
Ci co nigdy nie zajrzą w serce,
a czyjeś życie mają w poniewierce.
Tyle mogą przekazać Ci " mądrości" ,
pouczyć jak żyć z kimś i w samotności.
Oj... jacy to są mądrzy ludzie,
wciąż Ci radzą z potem czoła , w trudzie.
Oni Ci powiedzą co robisz źle,
tylko broń Boże nie odwracaj się.
Bo tylko odwrócić się wystarczy,
już tam plociuch do plociucha warczy.
Już On wie gdzie idziesz - choć nic nie mówiłeś,
już On wie co wczoraj robiłeś.
On wie kogo lubisz a kogo nie,
On przecież najlepiej zna Cię.
Tylko On nie nadąża plotkować, więc rób wszystko po malej,
Choć On i tak wie co zamierzasz robić dalej.
Jak zacząłeś i jak skończysz,
czy się ożenisz czy rozłączysz.
Z kim zamieszkasz i jak żyjesz,
może trupa w szafie kryjesz?
Lecz moje plociuszki, tylko ja wiem jak żyje
i co w swoim serduszku kryję.
Tylko ja wiem gdzie idę i co kupię,
a Wasze komentarze mam ... gdzie ?? W dup... !!
Nie mów wciąż złośliwie,
doradź ale życzliwie.
Każdy potrzebuje czasem rady,
lecz serce jest nie od parady.
A jeśli serce Ci nie działa to kup se czekolady.
Podobno po iluś tabliczkach człowiek się uśmiecha,
Ja bez czekolady ploteczki zostawiam bez echa.
Obdarz radą ale z serca
nie bądź jak plociuch - szyderca.
Nie bądź cyniczny w swojej wypowiedz
bo nie wiesz co komu w sercu siedzi.
Tylko Bóg może mnie ocenić
i robię wszystko by To On mógł moje życie docenić!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Z przyjemnością zapoznam się z Twoją opinią na każdy temat, choć nie obiecuję Ci, że z nią się zgodzę :) Pozdrawiam