Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

O mnie

Moje zdjęcie
Poland
Mamusia wspaniałej córci, wdowa po najukochańszym mężu, kobieta o bardzo wrażliwym sercu [co wcale nie jest zaletą ] :(

TRANSLATE



Najczęściej wyświetlane

czwartek, 8 stycznia 2015

Taka zwykła - nieidealna ja

      Taka zwykła - nieidealna ja
Jaka jestem? Jaka jest moja osoba?
Opiszę i nie ważne czy wiersz się spodoba.
Pomyślę o wszystkim tak bardzo dokładnie,
napiszę szczerze - postaram się ładnie.
Fascynuje mnie religia i Boże sprawy,
nigdy nie robię z tego zabawy.
Wierzę mocno , najmocniej jak się da,
że Bóg Jedyny nad nami trwa.
Nie lubię ludzi co szydzą z wiary,
nie lubię takich co uprawiają czary.
Nie lubię rasizmu i podłości,
za to lubię sprawiać innym radości.
Jakieś małe, drobne gesty życzliwe,
wtedy moje życie jest bardziej szczęśliwe.
Jeśli o muzyce mam dodać słowo,
to myślę, że dzięki niej jest kolorowo.
Jaka muzyka? Nie ma dla mnie różnicy...
we wszystkich gatunkach są fani i przeciwnicy.
Jakieś techno, jakiś rap czy rock lubię
a przy chrześcijańskich złość gubię.
Jakiś pop , dance czy dancehall..
Lećmy z tym wierszem w dal...
Piszę co wiem o sobie,
choć tylko Bóg mnie szczerze oceni - już mówiłam Tobie.
Lubię ludzi życzliwych co uśmiechem obdarzają,
małe dzieci co jeszcze zła nie znają.
Pierwsze słowa dziecka małego,
bo zawsze jest to dla mnie coś śmiesznego.
Kocham rodzinę co jest na dobre i na złe,
bo na ludziach często zawiodłam się.
Niby sympatią Cię obdarzają,
a przy pierwszej okazji Cię obgadają.
Dlaczego dziś tyle w ludziach zawiści?
Bardzo się boją, że czyjeś marzenie się ziści.
Lubię wiersze , takie proste - z przesłaniem,
bez jakoś wielce mądrego udawaniem.
Bo wcale nie trzeba stworzyć mądrej treści,
używając górnolotnych słów w swej opowieści.
Więc megalomanii nie lubię
polecę dalej... póki rymu nie gubię.
Nie lubię kłótni, wojen, niepokoju ,
zazwyczaj jestem w pogodnym nastroju.
Reggae pogody ducha mi dodaje,
dzięki tej muzyce uśmiechać się nie przestaję.
Choć są i chwile, że złość aż buzuje
pomaga jak mi Zeus w słuchawki rymuje.
Czasem chciałabym jednym kliknięciem wszystko wyłączyć,
wtedy mogę "Wariata pośród świrów" na słuchawkach włączyć.
Bo nikt z nas nie jest święty tu na ziemi nie będzie,
choć tej doskonałości w ludziach pełno wszędzie.
Jeden krzyczy, żeby słuchać tylko Jego
inny twierdzi, że ten pierwszy to nic dobrego.
Dlatego żyję po swojemu i nie słucham nikogo
zazwyczaj idę własną drogą.
Jeśli upadnę to wstanę, bo siłę posiadam
i wcale nie uważam, że zawsze doskonale gadam.
Bo nigdy nie uważałam się za idealną i doskonałą.
Taką wspaniałą, bez skazy całą.
Jak każdy przeżywam smutki radości
doświadczam uczucia złości i ludzkiej podłości.
Czasem naiwnie komuś wierzę
i swoje zaufanie zgubnie powierzę.
Piszę wiersze bo to mi przyjemność sprawia,
czasem wzrusza a czasem rozbawia.
Nie twierdzę, że są najlepsze ale wiem - że nikomu nie szkodzą,
że sprawiają mi frajdę i z serca wychodzą.
No i nie lubię gdy ktoś umówiony się spóźnia,
bo to mnie z cierpliwości opróżnia.
Zapewne jeszcze wiele zalet i wad by tu doszło,
ale muszę kończyć bo i tak za dużo tego tu poszło... :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Z przyjemnością zapoznam się z Twoją opinią na każdy temat, choć nie obiecuję Ci, że z nią się zgodzę :) Pozdrawiam