Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

O mnie

Moje zdjęcie
Poland
Mamusia wspaniałej córci, wdowa po najukochańszym mężu, kobieta o bardzo wrażliwym sercu [co wcale nie jest zaletą ] :(

TRANSLATE



Najczęściej wyświetlane

środa, 7 stycznia 2015

No śmiało ...formularz kontaktowy nad wierszami !

 Nie wiem z kim przyszło się mierzyć, więc nie wiem jakim językiem pisać ... ciężko odgadnąć po anonimowej wypowiedzi czy ma się do czynienia z kimś choć troszkę rozumnym czy to jakiś Makumba .... a zatem moja odpowiedź będzie w dwóch językach ( prześmiewczym i poważnym ), tak żeby trafić w receptory mózgowe "przeciwnika" .... Nic na ten temat już nie mam do
dodania...temat szyderców na tę chwilę wyczerpany :D

             Do Makumby
Stój w szeregu tak jak wszyscy,
nie wysuwaj się.
Nie daj Panie Boże
bo potępią Cię.
Musisz być jak Oni wszyscy
nie mów głośno nic.
Bo tuż za ramieniem Twoim stoi krytyk - widz.
Który za dnia już raniutko
Tobie uśmiech śle.
A do monitora nocką
obsmaruje Cię.
No to morał mamy taki
żeby w pupie mieć ...
Do Makumby ja dziś mówić :
że ja robić to co chcieć !


         Tak na serio ....
Ile w ludziach jest zawiści?
Ile podłości i nienawiści?
Ile w ludziach braku zrozumienia?
Serca się robią z kamienia?
Co komu przeszkadza, że wiersz piszę?
Przerywam tym Jego ciszę?
Jego życie opisuję?
Jakieś Jego brudy tu wyjmuję?
Kogoś tym wierszem potępiam?
Jakieś oklaski " wysępiam "?
Żeby to czytać się napraszam?
Wierszem Twoje sekrety rozgłaszam?
Moje życie, moja sprawa,
wiersz to dla mnie rozrywka - zabawa.
Jeden lubi tańce inny książki woli
Dlaczego mój wiersz tak Cię boli?
Jeszcze ktoś inny pije
bo jakoś ciężko mu się wśród zawiści żyje.
Ja wolę usiąść i przelać w wiersz co boli
Sypię Ci tym do oka soli?
Roztop czasem serca lód
poszukaj w sobie spokojnych wód.
O drugim człowieku pomyśl z życzliwością
pociesz się czasem swoją serdecznością.
Naucz się patrzeć jak na brata nie na wroga
czy Ty nie modlisz się do Boga?
Bo jeśli jesteś katolikiem to co Cię boli?
Że ktoś zamiast tańcować wiersz woli?
Pobawię się w psychoterapeutę - mów synu
aby z sensem i do rymu.
Bo żeby oceniać wiersze jakiekolwiek
no sorry ... musisz umieć cokolwiek.
Ja nie mam w sercu zawiści - życzliwością ludzi darzę.
A Ty wylej swój jad - czekam na Twoje komentarze.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Z przyjemnością zapoznam się z Twoją opinią na każdy temat, choć nie obiecuję Ci, że z nią się zgodzę :) Pozdrawiam