Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

O mnie

Moje zdjęcie
Poland
Mamusia wspaniałej córci, wdowa po najukochańszym mężu, kobieta o bardzo wrażliwym sercu [co wcale nie jest zaletą ] :(

TRANSLATE



Najczęściej wyświetlane

wtorek, 6 stycznia 2015

Dla taty

Dziś przywitał mnie lepszy dzień... ah.. życie,któż Cię odgadnie? Raz człowiek upada i wydaje się, że kończy się świat a za chwilę wstaje, otrzepuje pył i już nie pamięta o upadku.... hmm... nie... nie powiem, że jest extra,super i kolorowo... bo nie jest....  ale jest lepiej niż wczoraj... Jak będzie ??? Nie mam pojęcia ... Bóg to wie ... być może za chwilę - dwie znów poleją się łzy... ale... wszyscy mądrzy, którzy wiedzą jak sobie z tym radzić ... tylko obserwują, nie pomagając wcale... ani wstać ani chronić przed upadkiem... też potrafiłabym tylko obserwować... a czasem wystarczy życzliwe słowo ... czasem wystarczy " wstawaj, dasz radę, wierzę w Ciebie.."     ..... i dziś wbrew całej tematyce ...tak w ogóle nie na temat ...wrzucam starszy wiersz o miłości.... miłości do mojego taty :) 

         Dla taty      
Jak ubrać w słowa miłość do taty,
skoro zawsze go brakowało?
Czy można być w te uczucia bogatym
wiedząc to wszystko co się stało?
Można, powiem to szczerze!
Bo bardzo w miłość wierzę!
Wierzę w ludzkie serce,
bo je tylko Bóg widzi...
a nie w to...
czym sobie człowiek tam gardzi czy brzydzi.
My jako ludzie
możemy potępiać i oceniać,
chcieć człowieka rozgrzeszać
czy zmieniać.
Ale choć byśmy najgorzej potępili
Na szczęście to nie my
będziemy drugiego sądzili.
Dlatego nigdy
nie kieruję się osądami,
bo nie jesteśmy idealni sami.
I choć nie było Go
gdy potrzebowałam Jego obecności,
dziś nie mam ani żalu ani złości.
Kocham Cię tato
za wszystko i za nic.
Kocham Cię bardzo
bez żadnych granic.
Kocham za to, że w moim życiu
jesteś teraz
i nie ważne, że kiedyś
brakowało mi Cię nie raz.
Dziękuję Ci tato,
że mnie tuliłeś gdy byłam mała
Ta miłość z dzieciństwa
ciepło mi w sercu zawsze dawała.
I wyrzucam za siebie wszystko co złe....
Zawsze pamiętaj, że KOCHAM CIĘ!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Z przyjemnością zapoznam się z Twoją opinią na każdy temat, choć nie obiecuję Ci, że z nią się zgodzę :) Pozdrawiam