Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

O mnie

Moje zdjęcie
Poland
Mamusia wspaniałej córci, wdowa po najukochańszym mężu, kobieta o bardzo wrażliwym sercu [co wcale nie jest zaletą ] :(

TRANSLATE



Najczęściej wyświetlane

sobota, 3 stycznia 2015

Człowiek doskonały

            Człowiek doskonały 
Tak, jesteś wzorowy - świecisz przykładem,
jesteś jak statek z dobrej energii pokładem.
Tak, Ty jesteś najlepszy - cały taki bez skazy
a wokół Ciebie świata zarazy.
Tak - Ty bez winy i wnętrze wspaniałe
zasługujesz na oklaski i chwałę.
Wszyscy powinni to zauważyć, prześwietlić Cię na wskroś
tylko czemu tego nie widzą - normalnie jak na złość.
Ale chwila - zaraz, zaraz ...
Powoli - Nie wszystko na raz !
Skąd ten wzrok patrzący na innych z góry?
Skąd miedzy Tobą a ludźmi te dzielące mury?                              
Ludzie bez skazy nie gardzą innymi,
nie nazywają za całe zło winnymi.
Doskonały będziesz, gdy te mury zburzysz,
kiedy mijając człowieka złowrogo oka nie zmrużysz.             
Kiedy przestaniesz Go winić za zło tego świat,
dostrzeżesz w nim nie wroga a brata.
Kiedy przestaniesz szydzić i obgadywać,
a zaczniesz miłością ludzi zdobywać.
Bo świętych tu nie ma- miej to zawsze na uwadze
i ani Ty ani ja nic na to nie poradzę.
Lecz cały sekret to pamiętać o swoich niedoskonałościach
pamiętać o wadach - nie pogrążać w złościach.
Ja też nigdy doskonała nie byłam
nie jeden raz w życiu błądziłam.
Nie jeden raz upadałam,
lecz zawsze swe wady na uwadze miałam.
I choć czasem mówią, że jestem fajna
to ja wiem, że nie jestem idealna.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Z przyjemnością zapoznam się z Twoją opinią na każdy temat, choć nie obiecuję Ci, że z nią się zgodzę :) Pozdrawiam