Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

O mnie

Moje zdjęcie
Poland
Mamusia wspaniałej córci, wdowa po najukochańszym mężu, kobieta o bardzo wrażliwym sercu [co wcale nie jest zaletą ] :(

TRANSLATE



Najczęściej wyświetlane

piątek, 16 stycznia 2015

Ehh życie życie

Pochopne decyzje mną targają,
Moje myśli mnie dobijają.
Szukam cienia jakiegoś, którego już nie ma,
Szukam i gonię wciąż złudzenia.
Mijam to co spotyka mnie dobrego,
Odpycham to robiąc zawsze coś złego.
Później żałuję bo przecież dobrze było,
A przeze mnie źle się znów skończyło.
Nikt nie zrozumie bo nikt nie przeszedł tego co ja,
Nikt nie wie jak to samemu walczyć co dnia.
Nikt nie wie jak ciężko stanąć z tym życiem do bitwy
Jak wyciszyć te myśli gonitwy .
Błędów w swym życiu boję się jak ognia
I bojąc się ich popełniam je co dnia.
Czy każdy tak żyje ? Upada i wstaje?
Zaczyna walczyć i się poddaje?
Przegrywa bitwy i błędy popełnia?
Każdego ten strach kiedyś przepełnia?
Czy każdy chcąc tylko dobrze wybierać,
Musi później z łez oczy przecierać?
Eh życie ... życie co Ty z tego masz?
Że ludźmi rzucasz i uczuciami szargasz?
Nie wiem... może to zbytnia wrażliwość moja,
A może jakaś cyniczna gra Twoja...
Moje życie ... w końcu odpowiedz mi dlaczego ?
Przecież staram się nie robić nic złego .
Czy to wielka zbrodnia bać się błędów i decyzji
Bać się o wygląd swojej przyszłości wizji?
Życie już proszę nie szarp mnie,
Bo tylko dobrze żyć chcę.
Bo chcę potrafić i umieć,
Chcę po prostu rozumieć.
Nie chcę wiecznie żałować
I tych bolesnych ciosów przyjmować.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Z przyjemnością zapoznam się z Twoją opinią na każdy temat, choć nie obiecuję Ci, że z nią się zgodzę :) Pozdrawiam