Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

O mnie

Moje zdjęcie
Poland
Mamusia wspaniałej córci, wdowa po najukochańszym mężu, kobieta o bardzo wrażliwym sercu [co wcale nie jest zaletą ] :(

TRANSLATE



Najczęściej wyświetlane

poniedziałek, 29 lutego 2016

Radość płynie z Miłości

Jeden z wielu ukochanych cytatów  :)

" 16 Zawsze się radujcie, 17 nieustannie się módlcie! 18 W każdym położeniu dziękujcie, taka jest bowiem wola Boża w Jezusie Chrystusie względem was. 19 Ducha nie gaście, 20 proroctwa nie lekceważcie! 21 Wszystko badajcie, a co szlachetne - zachowujcie! 22 Unikajcie wszystkiego, co ma choćby pozór zła."  (1 Tes 5)

Zawsze się radować, modlić i dziękować za wszystko . ( Taka jest wola względem nas)  - trudne ... ale próbując chociażby ....zyskuje się ogromną radość i spokój w sercu , w każdej nawet najtrudniejszej sytuacji. Co szlachetne zachowywać, a co ma choćby pozór zła - unikać ..... Wszystko takie proste i klarowne. No i ma Mooooc :)

Miłego dnia wszystkim odwiedzającym .....

Mój kolejny dzień znów zaczął się cudnie .... <3

     ...........więc i filmik cudny :) 



                                                                  








 Podpinajcie klemy pod nasz "Wszechmogący akumulator miłości i radości" :) :D
A potem w dalszą drogę .... wrum wrum wrum .... "Boże prowadź drogą " .... i tu kolejny cytat Tau .... hehe

" Czasami czuję się jak nawigator
Gdy wskazuję drogę dzieciakom, prowadź mapo
Ta nawigacja zaprowadzi nas do nieba, wiesz
Włącz GPS Tau wiezie Cię - z Kalim
Wracam do żywych, wjeżdżam na osiedla
Lubię ten flavour gdy jadę po bębnach
Wrum, wrum, wrum - weź to głośniej
Pisk, pisk opon, Boże prowadź drogą
......

Ile razy pogubiłem drogę, pomyliłem znaki
Wyprowadzony w pole, błądziłem bez mapy we mgle sam
Tak niewiele trzeba by dojrzeć latarni, więc uniosłem głowę w górę i oświecił mnie Dobry Pan
Omijam przydrożne problemy za PLNy
Mam osobny pas, bak bez limitu beny
Wiara, nadzieja, miłość na niej zapięte klemy
Charakter run flat, brat , wszędzie dojedziemy.
Dawaj ze mną tam gdzie kwiaty kwitną, a nie więdną
Autobahn na niebo z ponad dźwiękową średnią
Ponad czasowe mapy doprowadzą Nas na pewno
Musisz tylko w to uwierzyć, gdy w dolinie kusi ciemność
Za nami marność, a na horyzoncie tęcza barw
Sprawdź gdzie prowadzi Cię dziś Kali, Tau
Cel jest blisko, wznieś ręce do góry
Wbijaj do nawigatora, ukierunkowanej fury "

               

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Z przyjemnością zapoznam się z Twoją opinią na każdy temat, choć nie obiecuję Ci, że z nią się zgodzę :) Pozdrawiam