Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

O mnie

Moje zdjęcie
Poland
Mamusia wspaniałej córci, wdowa po najukochańszym mężu, kobieta o bardzo wrażliwym sercu [co wcale nie jest zaletą ] :(

TRANSLATE



Najczęściej wyświetlane

poniedziałek, 22 lutego 2016

Odwiedziny Arcybiskupa Częstochowskiego we Wspólnocie MiMj i opowieść o szaleństwie :D

Polecam całość :) Pokrzepiające dla PRAWDZIWYCH chrześcijan.... bo wiadomo, że Ci , którzy tylko myślą,że wierzą wybiorą sobie jak zwykle tylko to co im pasuje w " tej nauce" a reszta fuuu ....jak to mówi o. Szustak... kolejny świetny " wariat Pana Jezusa" .... hmm...a swoją drogą znam przekochanych ludzi, którzy mają na każdej ścianie w swoim domu obrazy Pana Jezusa i Matki Bożej, w innym pomieszczeniu natomiast mają na całą ścianę obraz Ostatniej Wieczerzy ...powtarzam na całą ścianę....niektóre obrazy mają udekorowane nawet kwiatami ... i nikt jeszcze nigdy w życiu nie powiedział,że są chorzy... czy jacyś szaleni....wręcz przeciwnie....wspaniali ,życzliwi, kochani i BOGOBOJNI ludzie, których uwielbiam i do końca życia będę miała w sercu. Dane mi było ostatnio poznać masę takich kochanych ludzi i dziękuję Ci Boże z całego swojego małego serca , że właśnie takimi ludźmi mnie teraz otaczasz i umacniasz moją wiarę, dając mi pokój , radość i miłość... Także śmieszy mnie szukanie szaleństwa w dwóch czy trzech obrazach św. .... Skoro jestem wierząca to dla mnie jest to coś normalnego. Zresztą jak można oceniać kogoś mając " bałagan " u siebie . Bałagan i mentalny i taki domowy i rodzinny i duchowy. A mam "FOTOGRAFICZNĄ" pamięć , więc wiem o jak wielkim bałaganie mówię. A że u mnie doszukać się winy nie można to trzeba sobie tę winę "upozorować"... stworzyć..... wymyślić. Pełen podziw dla przebiegłości i sprytu ;) Tylko  .... gdzież sumienie ? Gdzież godność i skrupuły?
Ale nie wnikam, nie oceniam i nie chcę sądzić czyjegoś sumienia ...przyjdzie na to czas przy Najwyższej Instancji :) 
Hmm.... ooo dorzucę jeszcze kilka zdjęć z portalu , na których ludzie chwalą się swoimi "ołtarzykami" .... i mimo całej swojej wiary, wydawałoby się głębokiej nie zrobiłam czegoś takiego . Choć przyznam...PIĘKNE :) 





a zresztą oto link ... obrazków jest dużo więcej...   https://www.facebook.com/events/497498963715843/




A teraz o. Szustak i Jego króciutki "odcinek" ;)


To by było na tyle wypowiedzi szalonej Emili .... Aha ... a mój ulubiony zespół to " Upili się młodym winem " :D Polecam ....




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Z przyjemnością zapoznam się z Twoją opinią na każdy temat, choć nie obiecuję Ci, że z nią się zgodzę :) Pozdrawiam