Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

O mnie

Moje zdjęcie
Poland
Mamusia wspaniałej córci, wdowa po najukochańszym mężu, kobieta o bardzo wrażliwym sercu [co wcale nie jest zaletą ] :(

TRANSLATE



Najczęściej wyświetlane

środa, 2 marca 2016

Nasz Bóg czeka :)

Idź precz od ludzi ... Idź precz!!!                                                     
Mój Bóg jest jak obosieczny miecz!!!
Nie walcz z moim Panem , bo nie unikniesz zagłady!
Zgiń, przepadnij na wieczne rozkłady.
Przestań dręczyć i serca ludziom zabierać,
Mój Bóg i tak będzie tym ludziom oczy przecierać.
Spadnij tam skąd przychodzisz, zostaw te serca,
Przez Ciebie każdy człowiek jest jak łotr - szyderca.
Przez Ciebie oddalają się od Zbawiciela z Krzyża,
człowiek przed Bogiem się wywyższa a nie uniża!
Człowiek czuje się sprawiedliwszy od Boga,
zanika przez  Ciebie, przed Bogiem trwoga!!!
Przez Ciebie w sercach zanik wiary,
a ludzie zaczynają wierzyć w magię i czary.
Przez Ciebie wojny i wszystkie te podłości,
a w sercach ludzkich brak miłości.
Przez Ciebie bluźnierstwa i rodzin rozpady,
Idź precz - TAK !! Chcę Twej zagłady!!!
Mój Bóg zapanuje tam gdzie siejesz spustoszenie,
Mój Bóg Miłości- którego kocham szalenie!!!
Mój Bóg dobroci, co łaskami duszę zalewa,
Obdarowuje tak ,że człowiek nawet się nie spodziewa!!!
Mój Pan przebacza a Ty podżegasz do nienawiści,
Mój Pan oddaje,a Ty oczekujesz korzyści.
Mój Bóg dobroć niesie i rozgrzeszenie,
Ty niesiesz zło i potępienie !!!
Przyjdzie Mój Pan - tam gdzie Ty "balowałeś" !!!
Ogołoci wszystko co w kłamstwo ubierałeś !!!
Zerwie te kurtyny, za którymi błędy Twoje !!!
Gdzie się skryjesz? W te pozłacane oszustwa swoje?
Ty nie jesteś taki jak Ciebie malują,
Ludzie innego Ciebie w wyobraźni rysują.
Ty nie przychodzisz oficjalnie,
Nie wpychasz się nachalnie.
Udajesz dobrego i to Twoja taktyka,
Twoja łapa tak delikatnie ludzi dotyka.
Szturchasz pod bok i mówisz : "Spójrz tak nie może być,
Zabierz, bo nie dasz rady inaczej żyć.
Powiedz,że jest szalona , bo za bardzo w tego Boga wierzy,
Idź się pokłóć, bo Ci się należy.
No popatrz ile Tego Jezusa na ścianie"
Tak wprowadzasz w swoje opętanie.                   
Nie krzyczysz i nie pokazujesz swojej obecności,
robisz to wszystko w podstępnej spokojności.
Dlatego są ludzie co wierzą,że Ciebie nie ma,
i dlatego przepełnia się Tobą Ziemia.
Bo Ty jesteś i jak na razie dobrze się masz,
o dusze ludzkie w karty grasz.
Werbujesz dusze i ciągniesz za sobą,
a One idą posłusznie za Tobą.
Bo zaślepiłeś ich serca i oczy ,
dlatego tyle dusz za Tobą kroczy.
Naśmiewają się z tych co wierzą w Boga z całej siły,
szydzą z tych co idą za Bogiem aż do mogiły.
Drwią z mocnej , wiary głębokiej,
z ufności w Boga jak ocean szerokiej.
Choć Pan nasz prosił byśmy "letni w wierze nie byli"
Byśmy odważnie o Nim mówili.
Zanika wiara MOCNA - PRAWDZIWA,
Właśnie przez Ciebie tak bywa!!!
Wyrywasz ludziom ich serca i oczy,
i dlatego człowiek ze złością przez życie kroczy.
Zamiast kochać się wzajemnie,
patrzeć na siebie życzliwie - uprzejmie.
Zamiast wzajemnie sobie pomagać,
zamiast od serca ze sobą pogadać.
Mój Bóg prosił " miłujcie się wzajemnie, jak ja Was umiłowałem"
"Ja swoje życie z miłości oddałem"
Taka ma być ta miłość i taka jest ta wiara,
przynajmniej taka może być - za Jego miłość, nasza ofiara.
Przynajmniej miłością i odwagą w Słowie zapłacić możemy,
Rzecz w tym czy Jego miłość czy przeciwnika wybierzemy.
Rzecz w tym czy nie ugniemy się kiedy spotkamy szyderstwa,
czy w chwilach rozpaczy nie zabraknie nam męstwa.
Rzecz w Tym, czy nie schowasz Boga, gdy Cię wyszydzą,
Kiedy się odwrócą i znienawidzą.
Pan Twój też był jak szaleniec sądzony,
o herezje oskarżony.
Mimo,że nikomu krzywdy nie uczynił,                           
Skazany na śmierć , choć nie zawinił
Choć nauczał i uzdrawiał,
choć sercom miłość i radość sprawiał.
Zabili Go, by mógł pokazać tym, co Go umiłowali,
Że mogą upadać, ale jeśli wstaną dojdą cali.
Że mogą umrzeć , byleby na Kalwarii z Nim byli,
a nawet jeśli umrą - paradoksalnie będą  żyli !!!
Pokazał Pan,że można wszystko znieść i iść dalej,
więc w rozpaczy swej nie szalej.
Wstawaj i bierz swój krzyż na ramiona!!!
Dziecino Naszego Boga upragniona.
On Kocha Tak mocno ,że nie ma słów do opisania,
On ma Ci tyle do ofiarowania.
Chodźmy do Niego , On czeka stęskniony,
więc czym jest ten chwilowy krzyż na Ziemi zrobiony?
To nic, damy radę....rękę Ci podaje ,
Chodź !!! Wstawaj ... ja też już wstaję !!!
Dojdziemy, choć biczują , kopią , popychają,
Tylko Ci co z Bogiem idą - radę dają.
Tylko Oni dojdą na Kalwarię swego życia,
i nie dadzą im wody ale octu do popicia!
Spójrz ile wkoło Szymonów z Cyreny,
Oni Ci pomagają , bo ich serca jak Boże syreny.
Syreny, które donośnie o Bogu wyją,
miłości, pomocy, Słów Bożych nie kryją.
Nie spodziewaj się oklasków, chwały i szaty nowej,
raczej szyderstwa, kpin, korony cierniowej.
Za co chciałbyś osiągnąć Zbawienie?
Zdobywa się je właśnie przez upokorzenie.
Chciałbyś wygodnie tu żyć i bogato,
a potem do Nieba wejść i Bogu mówić : "TATO"?
Nie !!! Nie tak ta droga wygląda!!!
Pamiętaj,że Pan idzie z krzyżem i przez łzy spogląda.
Pamiętaj,że Pan już to wszystko Ci pokazał,
byś szedł jak On .... PROSIŁ CIĘ  - nie rozkazał !!!
Więc wybierz tę ciężką , ale JEGO drogę,
Na " Bożym fundamencie" oprzyj nogę.
Miłuj, kochaj i przebaczaj,                                                        
Raduj się - nie rozpaczaj.
Módl się za nieprzyjaciół, innych wspieraj,
zawsze wstawaj i dobro wybieraj!!!
Nie osądzaj i nie składaj świadectwa fałszywego,
Nie cudzołóż, nie kradnij, nie rań serca Bożego.
A dojdziesz tam gdzie On będzie już czekał,
choćbyś upadał, płakał i narzekał.
Na tym polega moja wiara w Boga,
że nie ulękną się moje usta , nie zadrży noga.
Nie zdołasz diable zabrać wszystkich do siebie ,
choć niektórzy nie wierzą w Ciebie.
I ten brak wiary to Twoje największe zwycięstwo,
ten brak wiary to ludzi przekleństwo.
Idź precz podły !!! Nie zabijaj rodzin i ludzi,
bo biada Ci, kiedy gniew Mojego Boga się już obudzi!!!



          Bardzo polecam wszystkie wykłady tego księdza...
 bo to,że zasłonisz na to wszystko oczy albo to wszystko wykpisz nie oznacza,że to nie istnieje !!!!!
np. naprawdę polecam  CAŁOŚĆ  !!!!


 ...  szczerze mówiąc pocieszył mnie tą chwilową "nocą duszy" i ucieszył NP , którą dziś kończę  ;)
Wiara pogłębia się wtedy jak zobaczysz na własne oczy walkę dobra ze złem... póki tego nie zobaczysz , żyjesz w świadomości, że Nasz Bóg to obrazek na ścianie .... a Nasz Bóg to POTĘGA jakiej nie sposób opisać słowami......WSZECHMOC !!!! I póki będziesz drwił z takich słów i z głębokiej ale PRAWDZIWEJ wiary , nie odnajdziesz Boga :(


                                                     Modlitwa do św. Michała Archanioła
"Święty Michale Archaniele! Wspomagaj nas w walce, a przeciw zasadzkom i niegodziwości złego ducha bądź naszą obroną. Oby go Bóg poskromić raczył, pokornie o to prosimy, a Ty, Wodzu niebieskich zastępów, szatana i inne duchy złe, które na zgubę dusz ludzkich po tym świecie krążą, mocą Bożą strąć do piekła. Amen."



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Z przyjemnością zapoznam się z Twoją opinią na każdy temat, choć nie obiecuję Ci, że z nią się zgodzę :) Pozdrawiam