Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

O mnie

Moje zdjęcie
Poland
Mamusia wspaniałej córci, wdowa po najukochańszym mężu, kobieta o bardzo wrażliwym sercu [co wcale nie jest zaletą ] :(

TRANSLATE



Najczęściej wyświetlane

czwartek, 18 lutego 2016

Radość

Moje serce w ciszy bije
w radosnej modlitwie żyje.
I jak każdego problemy dotykają,
tak mnie one smutku nie sprawiają.
Łzy już chyba się skończyły,
szeptem mówię " Prowadź Panie Miły"
Cóż ponad Twoją wolę stać się może?
Nic!!! I wiem o tym Mój Boże.
Dałeś mi taką siłę a w sercu miłości dźwięk,
że nie wiem zupełnie już co to lęk.
Wcześniej tak mnie to wszystko bolało,
kiedy serce sobie te niewdzięczności uświadamiało.
Dałeś mi w duszy wybaczenie dla ludzi,
z wiedzą,że Twój duch ich sumienia obudzi.
Nie obchodzi już mnie to kiedy i jak to się stanie,
najważniejsze dla mnie - przy Tobie trwanie.
Każdy poranek radośnie witam,
o cel mojej wędrówki już Cię nie pytam.
Ukoiłeś moje bóle, zagoiłeś wszystkie rany.
Jakże Cię kocham Jezu kochany.
Dziękuję Mateczce Naszej z Nieba,
że uprosiła to wszystko - nic mi już nie trzeba.
Do pracy lecę jak bym skrzydła miała,
w pracy wszystkim bym pomagała.
Jak mi miło,że to wszystko ze szczerego serca pochodzi,
że moje życie nikomu nie szkodzi.
Dzięki Ci Panie za humor , który innym uśmiech daje,
Ja się z tym humorem nie rozstaję.
Dziękuję za wszystko - a tyle mi dałeś,
opiekować się mną nigdy nie przestałeś.
Zająłeś się sierotą co Ciebie wołała,
Twoja łaskawość się na nią wylała.
Teraz klęknąć i w modlitwie podziękować,
później do pracy się szykować.
Bo na wszystko swój czas być musi,
Na muzykę, pracę, sprzątanie i córusi.
Ale o modlitwie pamiętać trzeba koniecznie,
Bo dzięki niej będziemy żyli wiecznie.
Dzięki bliskości z naszym Stworzycielem,
Życiem naszym, Cudotwórcą, Zbawicielem.

 





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Z przyjemnością zapoznam się z Twoją opinią na każdy temat, choć nie obiecuję Ci, że z nią się zgodzę :) Pozdrawiam