Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

O mnie

Moje zdjęcie
Poland
Mamusia wspaniałej córci, wdowa po najukochańszym mężu, kobieta o bardzo wrażliwym sercu [co wcale nie jest zaletą ] :(

TRANSLATE



Najczęściej wyświetlane

poniedziałek, 27 kwietnia 2015

Twoje marzenia

Dajesz mi siłę, kiedy oczy rankiem otwieram,
Podnosisz z kolan kiedy klęcząc łzy ocieram.
Ze zdjęć patrzysz na mnie i mówisz  WSTAWAJ!
Walcz i się nie poddawaj...!
Patrzysz na mnie z tej fotografii na ścianie,
A w sercu słyszę jeszcze Twój głos kochanie.
W sercu miłość korzenie puściła,
Ta miłość , która przez 12 lat ze mną była.
To ta miłość, która wszystko przetrwała,
Ta miłość co nasz świat budowała.
Dziś stoję na tym co razem zbudowaliśmy,
Obok tego o co razem walczyliśmy.
I wiem ,że pociągnę dalej Twoje plany,
Będzie tak jak chciałeś ukochany.
Zbuduję to co nie dokończone,
Zawsze mówiłeś,że masz mądrą żonę.
I żona dużo się od Ciebie nauczyła,
Więc będzie Twoje plany kończyła.
Pomagaj tylko i sił dodawaj,
Opiekować się nami nie przestawaj.
I patrz tam z góry jak powstaje to co Twoje,
Oddam wszystkie siły swoje.
Twoje plany i marzenia
Wszystko to jest do zrobienia.
I obiecuję Mariunio Tobie,
Że ja to wszystko zrobię.
Tylko bądź obok - pomagaj stale,
A ja będę dążyć do tego wytrwale.
I wiem, że uboga bez Ciebie ta ziemia,
Ale mimo wszystko spełnię Twoje marzenia!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Z przyjemnością zapoznam się z Twoją opinią na każdy temat, choć nie obiecuję Ci, że z nią się zgodzę :) Pozdrawiam