Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

O mnie

Moje zdjęcie
Poland
Mamusia wspaniałej córci, wdowa po najukochańszym mężu, kobieta o bardzo wrażliwym sercu [co wcale nie jest zaletą ] :(

TRANSLATE



Najczęściej wyświetlane

środa, 15 kwietnia 2015

Najdroższy Ukochany Niezapomniany








              


Nie zapomnę, choć pamięć tak boli.
Nie zapomnę, bo przeszyte serce pamiętać woli.
Nie zapomnę, choć mówią ,że czas leczy rany,
Ja nie zapomnę - NIE ZAPOMNĘ KOCHANY!!!
Zawsze przy mnie byłeś,
Nigdy nie ubliżyłeś.
Nigdy mnie nie okłamałeś,
Bezgranicznie kochałeś.
Pocieszyłeś kiedy się podłamałam,
Rozśmieszyłeś gdy zły humor miałam.
Wsparłeś gdy sił brakowało,
Byłeś żarem gdy zimno ogarniało.
Ta śmierć wszystko mi zabrała,
Tylko bólu zabrać zapomniała.
Zapomniała zabrać ze sobą rozpaczy,
I tej myśli : " cóż bez Ciebie życie znaczy?"
Bez Ciebie mniej tu tlenu dookoła,
Serce co dzień gdzieś biegnie i Ciebie woła.
Bez Ciebie każdy poranek sensu nie ma,
Bez Ciebie wszystko jak nie urodzajna ziemia.
Bez Ciebie słońce już nie świeci tak jasno,
Bez Ciebie moje oczy z dnia na dzień gasną.
Wszystko straciło swój blask wspaniały,
Bo śmierć zabrała mi mój świat cały.
Świat, który z Tobą poznałam,
Gdy jeszcze w sercu i oczach młodość miałam.
Świat, który Ty rozjaśniłeś,
Bo moim silnym ramieniem byłeś.
Dziś kochanie zostałam sama w tym naszym świecie,
Przyglądam się cichutko tej całej tandecie.
Bo nie ma już i nie będzie tak złotych rąk
Choć fachowców od wszystkiego poszerza się krąg.
Nie ma już i nie będzie mistrza w tej dziedzinie,
A dzięki pracy Twych rąk pamięć o Tobie nie zginie.
Twoja praca na tej ziemi jest jak książka o Tobie,
Pamiętnik w którym perfekcją napisałeś o sobie.
Bez wahania swoje życie bym za Ciebie oddała,
Gdybym tylko taką możliwość miała.
Ale nikt mnie nie zapytał czy chcę być już w Niebie,
Czy może dam radę żyć tutaj sama bez Ciebie...
Nikt mi nie dał najmniejszego wyboru,
Tylko obsadził mnie w głównej roli tego horroru.
A ja nie mam siły mój Boże,
Co dnia cała się trwożę.
I oziębłość spotykam choć brak mi czułego wsparcia,
Co prowadzi do całkowitego serca rozdarcia.
Jakaś chora codzienność dookoła
I tylko moje serce ciągle Mariunia woła.
Gdzieś jakieś zakupy ktoś robi, ktoś zupę gotuje,
A tylko ja jedna Go nasłuchuję i wypatruję.
Tylko u mnie ciągle ta dramatu scena się toczy,
Tylko obok mnie ten ból ciągle kroczy.
Nocą choć ciężkie się robią powieki,
Każda sekunda trwa całe wieki.
Przed snem liczę te głupie owieczki,
Kochany żyję już tylko dla naszej córeczki.
Ona w bezdechu siły dodaje,
I choć gną się kolana ja iść nie przestaję.
Podnoś mnie za te bezwładne ramiona
Prosi Cię o to kochająca na zawsze żona.

                               

         
       "Najlepsza życia szkoła 
     Żyć w bólu i obojętności dookoła
   Kto Ci w trudach wsparcia nie szkoduje,
 Tylko ten na Twoje też wsparcie zasługuje."


Powiedz co mnie obchodzi
że kiedyś była szczera
a dziś się nie otwiera
dziś boi się świata
i nie ufa jemu teraz
już nie chce płakać
przez to jaka jest
o ludziach prawda naga
powiedz co mnie obchodzi to
że w nocy sekunda jest godziną dla niej
noc, która rodzi tą pamięć
nie kłamie nigdy
i przypomina jej
nieustannie krzywdy
jak show
w trybie slow motion klatki
slajdy emocji noc i sen 20latki
co mnie obchodzi w tej sprawie nic prawie
prócz tego, że o tym prawię, prawda wiem
to nie mój problem jest
chociaż w jej oczach
wiem szklą się krople łez
nie śpiąc po nocach ona myśli
niedobre fest                                                           
ma to studnia bez dna
a jutra sens dnia nie istnieje
dla niej
niegdyś to nie była w stanie zaniechać wiary
dziś kolejny raz ją łamie
ból nie chce odejść w niepamięć
serca nie zamienisz w kamień Kochanie nie..

noc jej nie rozgrzesza
noc sieje zamieszanie
szaleje miesza jej w głowie
znów się zawiesza spod powiek
dwie krople łez delikatne jak coś
co dokładnie jest jak one też
co mnie obchodzą jej troski
ten gorzki świat, jednostki
uczucie pier*****ej pustki na Ziemi
ci ludzie są ślepi i niemi
a może ich nie rozumie nikt...?
ona wiesz tak od dawna ma
chciałaby uciec stąd, nie być sam na sam
być może wiesz o co jej kaman..

                           
 

      
                  


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Z przyjemnością zapoznam się z Twoją opinią na każdy temat, choć nie obiecuję Ci, że z nią się zgodzę :) Pozdrawiam