Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

O mnie

Moje zdjęcie
Poland
Mamusia wspaniałej córci, wdowa po najukochańszym mężu, kobieta o bardzo wrażliwym sercu [co wcale nie jest zaletą ] :(

TRANSLATE



Najczęściej wyświetlane

poniedziałek, 20 kwietnia 2015

Jedno serce nad Nami

Znów z Twoja pomocą mi coś spada jak z Nieba,
Znów czuję,że prócz Nieba mi nic nie trzeba.
Dziękuję całym sercem choć ciężka czeka praca,
Ale wiem jedno - WIERZYĆ się opłaca.
Wierzyć Wam , prosić i ufać,
Żadnych innych rzeczy nie słuchać.
Całą swoją wiarę złożyć w Wasze ręce,
A człowiek nie trwa długo w żadnej udręce.
Nagle góry ustępują a ciemne chmury wiatr zabiera,
Jasne niebo nad głową się przeciera.
Nagle ktoś puka i problem znika,
A serce moje tak wielka radość przenika.
Wciąż dajecie mi dowód na sens wiary
Że to nie pojęte - nie do wiary!
Dziękuję ogromnie za każdy mały cud w moim życiu,
Warto to głosić - nie trzymać w ukryciu.
I choćby wykpił mnie świat cały,
Jestem cała Wasza - ja człowiek mały.
Człowiek marny, lecz ogromnie kochający
Do końca życia Wam ufający.
Dlatego wezmę wszystko co od Was będę dostawała
I wykorzystam to najlepiej jak będę umiała.
Nigdy nie czekałam na ogromny cud,
Bo cieszą mnie te małe cudy, których mam w brud.
Każdy dzień coś nowego niesie i mocno w to wierzę
Mam tego dowody - dlatego to szerzę ...
Że czuwa nad Nami to co najjaśniejsze,
Jedno ogromne serce najczyściejsze.
I zaświadczyć o tym mogę
Że Ono podniesie i oświetli dalszą drogę.
Podniesie kiedy upadniesz i zabraknie już sił,
Ważne byś wierzył temu sercu i myślami z nim był.
Ważne byś wierzył bezgranicznie
Nie bał się mówić o tym publicznie.
Nie wstydź się - to nic złego
Wierzyć i ufać dla tego serca jedynego.
Szyderców nie brakowało i nie brakuje
Lecz moje serce się tym nie przejmuje.
Idę przed siebie, robię co dobrego mogę
A serce nad głową oświetla drogę.
Co raz coś pod nogi rzuci by szło mi się lżej
A ty szyderco dalej się śmiej.
Cel swój każdy ma przed własnymi oczami
I tylko to będziemy mieli co sobie tu zasadzimy sami.
Żadnego zysku nie przyniesie Ci Twoje szyderstwo,
Za to jak ja minę Ciebie - to będzie moje zwycięstwo.
Więc idź, ufaj i się nie poddawaj,
A jeśli upadniesz - proś o wsparcie i wstawaj !

                

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Z przyjemnością zapoznam się z Twoją opinią na każdy temat, choć nie obiecuję Ci, że z nią się zgodzę :) Pozdrawiam