Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

O mnie

Moje zdjęcie
Poland
Mamusia wspaniałej córci, wdowa po najukochańszym mężu, kobieta o bardzo wrażliwym sercu [co wcale nie jest zaletą ] :(

TRANSLATE



Najczęściej wyświetlane

poniedziałek, 6 lipca 2015

W sercu Cię noszę

Kochanie dziękuję
za te szepty w sercu cichutkie.
Dziękuję za sny z Tobą
piękne, choć krótkie.
Że tulisz mnie do siebie
w każdym tym śnie,
Czuję Twoją miłość
i też mocno kocham Cię.
Dziękuję, że kiedy wszystko
znów zaczyna przytłaczać,
Ty dajesz mi małą radość,
bym nie mogła płakać.
Dziękuję, że po każdej modlitwie
ten lęk o jutro gdzieś niknie.
Że problemy rozwiązujesz
w ostatniej chwili,
że na mej drodze ludzie mili.
Wiem, że przyczyniasz się
do każdej łaski mi danej,
Że prosisz tam ...
dla rodziny kochanej.
Bardzo tęsknię za Twoją obecnością,
dlatego znów piszę wiersz miłością.
Każda literka niech leci do nieba
I powie Ci jak bardzo nam Ciebie potrzeba.
A teraz już wieczór
więc do modlitwy znów klękamy.
Znów obie Ci powiemy
jak bardzo Cię kochamy!!!
Do Serca Miłosiernego w modlitwie Cię zamkniemy,
Swoje własne serca Jego miłością znów tchniemy.
Kochanie do zobaczenia we śnie i kiedyś tam w oddali,
Idę do Ciebie choć grunt pod nogami się pali.
Wiem,że prowadzisz i podnosisz,
Wiem,że za rodziną tam prosisz.....

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Z przyjemnością zapoznam się z Twoją opinią na każdy temat, choć nie obiecuję Ci, że z nią się zgodzę :) Pozdrawiam