Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

O mnie

Moje zdjęcie
Poland
Mamusia wspaniałej córci, wdowa po najukochańszym mężu, kobieta o bardzo wrażliwym sercu [co wcale nie jest zaletą ] :(

TRANSLATE



Najczęściej wyświetlane

sobota, 18 kwietnia 2015

Twoje drogi - siłą od Ciebie

Na ogół jestem twarda jak skała,
Natura do życia dobrze mnie przygotowała.
A upadki i załamania to w życiu nic nowego,
Ale kochać będę ten świat do tchu ostatniego.
Choć - aby przez to życie przejść ,
Do niejednej rzeki trzeba wejść.
Nie jedną przepaść przeskoczyć,
Czasem samemu ciemną nocą kroczyć.
Czasem prosić o pomoc bliźniego,
Czasem mówić " no i znów nic z tego..."
Czasem upaść i nie móc wstać,
Ale mimo wszystko trzeba radę dać.
Bo nie bogaci nas to co z łatwością przychodzi,
Wielki skarb serca w bólu się rodzi.
Bo nie pieniądze bogacą człowieka,
Choć na ich brak każdy narzeka.
Największą w życiu szlachetnością,
To iść pod górę z serca radością.
I mieć świadomość czegoś pięknego,
Że na szczycie tej góry czeka coś wspaniałego.
Że tylko wstając po upadku dojdziemy do celu
I nie ważne ,że na tej drodze poległo już wielu.
Rzuć mnie wilkom na pożarcie,
A wrócę - dowodząc watahą na starcie.
Bo serce waleczne i uparte,
Choć szaty skromne i buty zdarte.
Wstaję szybko jeśli upadam
Wspinam się choć spadam.
Nie ważne ile nieświadomie błędów popełniam
Bo ważne, że serce miłością wypełniam.
I choć ból jak każdego - tak i mnie dotyka,
To dziękuję Ci Boże, że tyle życzliwości mnie spotyka.
Bo kiedy dopada przygnębienie
Ty dajesz mi w obcych ludziach pocieszenie.
Od rodziców płynie troska
Wszystko to zasługa Boska.
Od przyjaciół ciepłe słowa życzliwe
Dzięki nim to życie szczęśliwe.
Krótki sms: " Pamiętam i jestem myślami z Tobą"
A ja już się staję silniejszą osobą.
Tak nie wiele dla człowieka trzeba,
A to wszystko pochodzi od Nieba.
I ja w to wierzę bardzo ogromnie.
Dziękuję za siłę, którą wysyłasz do mnie.
Nie potrafię godnie podziękować
Za to ,że nie przestajesz się mną opiekować.
Po każdym upadku opatrzysz rany
Człowiek czuje się przez Ciebie kochany.
Siłą moją jesteś dnia każdego
Nie potrzeba mi więcej niczego.
Prowadź mnie tylko swoimi drogami
A cała reszta od Ciebie radość da mi :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Z przyjemnością zapoznam się z Twoją opinią na każdy temat, choć nie obiecuję Ci, że z nią się zgodzę :) Pozdrawiam