Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

O mnie

Moje zdjęcie
Poland
Mamusia wspaniałej córci, wdowa po najukochańszym mężu, kobieta o bardzo wrażliwym sercu [co wcale nie jest zaletą ] :(

TRANSLATE



Najczęściej wyświetlane

piątek, 8 kwietnia 2016

Wzburzone morze i ufność


Panie mój - nawet, gdy sztorm jest na wzburzonym oceanie,
mam takie sprawy poznanie...
Jesteś obok i śpisz , ale wiesz o tej burzy,
więc nie lękam się , bo lęk chrześcijanom nie służy.
Nie będę Cię budzić i niepokoić Panie,
poczekam, aż sztorm sam ustanie.
Co oznacza, że nie zamierzam panikować,
bo wiem, że Pan śpiąc będzie wszystko kontrolować.
Na tym polega moja wiara,
jak cały ten świat stara.
Że to co dla innych naiwnością,
dla mnie to oddanie dla Pana z ufnością.
On wie co czyni i co dzieje się dookoła,
On ma słuch wytężony i wzrok sokoła.
Nie bądź człowiekiem, co wiary jest małej,
zaufaj tej śpiącej lecz czujnej miłości wspaniałej.
Nie wołaj : " Marana tha"                                                      
bo Pan czuwa przez sen i sprawę tę zna.
Wycisz zmysły, serce uspokój,
niech w duszy zapanuje Twej pokój.
Błogosławieni, którzy pokój wprowadzają,
a nie Ci którzy niepokój zasiewają.
Błogosławieni serca cichego ,
w Panu cichym upatruj wzoru swego.
Wszystkie 8 błogosławieństw wypełniaj
i tym Wolę Pana pokornie spełniaj.
A poczujesz pokój serca i ukojenie,
które da Ci właśnie, to nasze śpiące Zbawienie.
Poczujesz miłość, która jak balsam zalewa duszę,
bez tej Miłości już się w życiu, nigdzie nie ruszę.
Ufaj Mu, bo wszystko ułoży się szczęśliwie...
On się obudzi, uciszy burzę i rozsądzi wszystko sprawiedliwie.
Pan przecież mówi : "  Odwagi! Ja jestem, nie bójcie się!" 
Więc czemu strach ogarnia Cię?
Wierz mocno w Jego słowa,
bo najcenniejsza nad wszystko jest Jego mowa.
Każdy wyraz najmniejszy z ust Jego,
niczym diament  koloru słońca jasnego.
Każdy ten wyraz ma ogromną moc,
nie zbłądzisz z tymi słowami w najciemniejszą noc.
Uwierz a dostrzeżesz słów tych w swoim życiu pokrycie,
że NASZ PAN TO DROGA, ŚWIATŁO I ŻYCIE.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Z przyjemnością zapoznam się z Twoją opinią na każdy temat, choć nie obiecuję Ci, że z nią się zgodzę :) Pozdrawiam