Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

O mnie

Moje zdjęcie
Poland
Mamusia wspaniałej córci, wdowa po najukochańszym mężu, kobieta o bardzo wrażliwym sercu [co wcale nie jest zaletą ] :(

TRANSLATE



Najczęściej wyświetlane

niedziela, 17 kwietnia 2016

Spowiedź

Dość stary wiersz , ale przypadkowo wróciłam do niego i stwierdziłam,że nie ma go na blogu ....więc wrzucam :)
Temat - Sakrament pokuty i pojednania

Nie ma niczego po środku,
Albo żyjesz z grzechem, albo niszczysz go w zarodku.
Nie wolno w żaden sposób grzechu tłumaczyć
I trzeba to jasno zaznaczyć.
Nie mów: " Ja ciągle mówię pacierze,
A to wszystko było w dobrej wierze"
To jakbyś ugryzł jabłko małe
I tłumaczył, że wciąż jest całe.
To tak jak najbielszą szatę nałożyć by się chciało,
By zakryć nią brudne swe ciało.
Więc niech grzech w Tobie nie siedzi,
Wyczyść serce , idź do spowiedzi.
Dlaczego spowiedź wciąż odkładasz?
Czy Ty przed samym sobą się spowiadasz?
Dlaczego używasz różnych bredni,
Że brak czasu... że ksiądz nie odpowiedni?
Do konfesjonału Chrystus Cię woła,
Udaj się nawet dziś do kościoła.
Klęknij w ogromnej swojej wierze,
Powiedz: " Panie dziś swe upadki Ci powierzę".
Nie patrz na księdza twarz,
Wyrzuć co złe w sobie masz.
Z czystym sercem przyjmij Jezusa ciało,
I popatrz jak życie się pozmieniało.

Nie możesz osądzić siebie samego,
bo nie wyjdzie z tego nic dobrego.
Jezus rzekł do Apostołów: "Wam daję władzę odpuszczania..."
masz jeszcze coś do dodania?
Jesteś mądrzejszy od Jezusa i sądzisz się sam?
więc na koniec tylko tyle do dodania mam...
Zdecyduj o swoim życiu - wóz, albo przewóz
Albo diabeł albo Jezus!


 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Z przyjemnością zapoznam się z Twoją opinią na każdy temat, choć nie obiecuję Ci, że z nią się zgodzę :) Pozdrawiam