Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

O mnie

Moje zdjęcie
Poland
Mamusia wspaniałej córci, wdowa po najukochańszym mężu, kobieta o bardzo wrażliwym sercu [co wcale nie jest zaletą ] :(

TRANSLATE



Najczęściej wyświetlane

sobota, 16 kwietnia 2016

Rekolekcje z o. Johnem Bashobora

Jeśli ktoś tak jak ja za późno dowiedział się o rekolekcjach prowadzonych przez o. Bashobora , które odbyły się kilka dni temu w Zambrowie i nie może sobie tego darować...... :(  ....znalazłam rekolekcje z Ojcem z tamtego roku również z Zambrowa.... W połowie zrobiłam przerwę do jutra... wystarczy łez na dzisiaj... ale to łzy niesamowitej radości i miłości...cudne łzy .... Polecam wszystkim te rekolekcje... rozłóżcie na raty, podzielcie sobie na części, na kilka dni.... ale spróbujcie chociaż.... módlcie się za siebie, bliskich i ukochane wam osoby.... Bóg na prawdę czeka na nasze " TAK " .... On czeka na nas.... wszystko zależy od tego czy to wyśmiejesz czy uwierzysz i na prawdę do Niego pójdziesz... Czy zaczniesz Go odwiedzać w Jego Domu, przyjmować do serca, prosić o przebaczenie przez usta kapłana - jak nas o to prosił, sięgać po Słowo Boże i chcieć je rozumieć, chcieć Nim żyć...  .... Dlaczego o tym piszę...??? Przecież nie dla przyjemności wystawiam się na jakieś publiczne wyśmiewanie ( bo nie ma co ukrywać jak dziś postrzegana jest osoba bardzo głęboko wierząca) .... uwierzcie .... nie mam satysfakcji wystawiając się na jakieś szyderstwa.... a zatem .... jest to silniejsze ode mnie.... pragnienie dzielenia się " tym ogniem, którego nie ubywa jak człowiek się nim,dzieli" :)  Marzyłam o byciu na mszy o. Daniela ....byłam na niejednej , marzyłam o wielu sprawach, które się spełniły, marzyłam o rekolekcjach z o. Bashobora .... wysłuchałam w internecie ale wierzę, że będę też osobiście :)  " Wszystko mogę w tym , który mnie umacnia" !!!! <3 Jezus powiedział : „Jeżeli będziecie mieć wiarę wielkości ziarnka gorczycy, to powiecie tej górze: ‚Przenieś się stąd tam’ i ona się przeniesie, i nie będzie dla was nic niemożliwego” (Mat. 17:20). Cały problem polega tylko i wyłącznie na tym, że my po ludzku takiej wiary nie mamy :) Ale cóż stoi na przeszkodzie by o nią prosić???? .... Tylko Twoje własne niedowiarstwo ..... Panie przymnóż nam wiary !!!!!! Prawdziwej wiary, która podobałaby się Tobie!!! Nawróć nas a się nawrócimy. - jak powiedział ks. Jarosz :)  Ok.... polecam raz jeszcze rekolekcje ....





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Z przyjemnością zapoznam się z Twoją opinią na każdy temat, choć nie obiecuję Ci, że z nią się zgodzę :) Pozdrawiam