Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

O mnie

Moje zdjęcie
Poland
Mamusia wspaniałej córci, wdowa po najukochańszym mężu, kobieta o bardzo wrażliwym sercu [co wcale nie jest zaletą ] :(

TRANSLATE



Najczęściej wyświetlane

wtorek, 5 kwietnia 2016

Świadectwa

1.

Cóż tam uzdrowienie z nałogu tytoniowego  :) .... Nasz Pan czyni o wiele piękniejsze "podniesienia" ;)
Tutaj pozwolę sobie zamieszczać różne świadectwa , na które czasem trafiam, a które mi się spodobają jakoś szczególniej  :)
                                                                      Miłego dnia :) Szalom :)


 2.A teraz świadectwo do poczytania, ale przyznam, że lepszego świadectwa o działaniu Ducha św. nie czytałam. Polecam gorąco ;)

http://www.deon.pl/religia/duchowosc-i-wiara/zycie-i-wiara/art,2488,totalne-wylanie-ducha-swietego.html

3.






4.
"Dlatego trzykrotnie prosiłem Pana, aby odszedł ode mnie,
lecz [Pan] mi powiedział: «Wystarczy ci mojej łaski. Moc bowiem w słabości się doskonali». Najchętniej więc będę się chlubił z moich słabości, aby zamieszkała we mnie moc Chrystusa.
Dlatego mam upodobanie w moich słabościach, w obelgach, w niedostatkach, w prześladowaniach, w uciskach z powodu Chrystusa. Albowiem ilekroć niedomagam, tylekroć jestem mocny."
2 Kor 12, 8-10


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Z przyjemnością zapoznam się z Twoją opinią na każdy temat, choć nie obiecuję Ci, że z nią się zgodzę :) Pozdrawiam